Gå till innehåll

Nystart; SNG-grind microstakez, Höst 2014


YTWTM

Recommended Posts

Visserligen en downswing nu, men hur gör ni här? Har höjt och stått i rätt bra, lyckas dock aldrig få den ultimata "pusha any2 mot any1"-stacken, här är första träffen sen medeltiden - hur resonerar ni kring en spelare som höjer ofta på knapp? (även för hårt också). En fisk kan vi konstatera. Han har vikt några gånger mot mig i tidigare liknande situationer. Blir så jävla förvånad hur ofta sånna här sitsar uppstår.

 

 

PokerStars Hand #149326401740: Tournament #1488806943, $1.29+$0.21 USD Hold'em No Limit - Level VI (80/160) - 2016/02/24 10:28:14 CET [2016/02/24 4:28:14 ET]

Table '1488806943 1' 9-max Seat #6 is the button

Seat 2: guillotina69 (5659 in chips)

Seat 6: ilshatei999 (4049 in chips)

Seat 9: 2kcalle (3792 in chips)

guillotina69: posts the ante 20

ilshatei999: posts the ante 20

2kcalle: posts the ante 20

2kcalle: posts small blind 80

guillotina69: posts big blind 160

*** HOLE CARDS ***

Dealt to 2kcalle [Kh 7c]

ilshatei999: folds

2kcalle: raises 192 to 352

guillotina69: calls 192

*** FLOP *** [6d Kd 2d]

2kcalle: bets 352

guillotina69: raises 734 to 1086

2kcalle:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 156
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lirat några sesh idag med hyfsade resultat. Tillbaka på banan känns det som. Ger mig fan inte gällande den hyfsat realistiska drömmen om att skapa en kassa till en bra och minst 2 månader resa någonstans långt bort efter att jag tagit min examen VT-17. Grinda $1.5s tills BRn når nånstans mellan $200-400 tillsammans med lite betting här o där. Känns sådär med att dela poker- och betting-kassa, men så får det blir tills vidare.

 

Nu jobbar vi!!! Derby @ 1.8 satt nu slutligen också.

 

BR: $102.62.

 

Nattens NHL: $2 på Washington hcp -1 @ 2.45

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allrighty, vi harvar på här. Går jääävligt segt. Mer eller mindre ögonbrynsryckningar av uppgivenhet sen årsskiftet. Därinnan, möjligtvis att man inte tänkte på att man sprang bra, men hur som helst så äre förjävla påfrestande, trots låga nivåer, att man VET att ingenting får stå.

 

Hur som helst: lirat en sesh nu, med ett otroligt kortsnitt första 1-2-3 lvls, med en kamp mot många regs. Mycket trebet pre etc. Slutade med att jag fick bra stack i alla, sen kom helvetet med att bli utsugen med 3bets med AA, regs som pushade sämre pocket o helvetet brakade samman med suckouts. Rök på kanske 8 bord. Instareggade 8 nya. Slutade med back $1.

 

Washington torskade inatt, vilket för mig är konstigt. De som har koll på hockey bör hålla med, kolla bara tabellen. Var länge sen man såg ett så komplett lag som Capitals i grundserien. 4 bra linor som alla genererar points.

 

Hur som helst, plugg nalkas kvällen till ända. Dagens Euroleague:

 

Dubbel 1: Liverpool - Augsburg 1a + Man Utd hcp -1 1a. 2.3 x deg

 

Dubbel 2: X2 Porto - Dortmund + Olympiakos - Andelecht 1a. 2 x deg

 

Singel: Tottenham - Fiorentina 1a. 2 x deg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hejhej!!

 

Fullt upp senaste dagarna där bettingen börjat ta över mer och mer då det går fint som attan för stunden. Spelat några sessions poker också såklart, men att så som ni vet lägger man hellre tid på det som genererar mer pengar om intresset för de båda är liknande.

 

Har lagt sjukt mkt spel senaste dagarna, ni kan följa mitt spreadsheet genom den här länken:

 

http://www.sharps.se/spreadsheet/54348

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...