Gå till innehåll

Börjar om från början


Rick1330

Recommended Posts

Japp, syn tycker jag låter bättre! =) Såg inte att du lirade 8 bord Zoom så fattar att det sker misstag då. Ett tips dock om du vill utvecklas och bli bättre på poker är att minska ner på borden och verkligen tänka över varje beslut.

 

Lycka till!

 

Tack! Mjo, men jag vill inte minska på borden förns jag lirar lite högre, NL2 vill jag bort från så snabbt som möjligt. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur går det

 

Avslutade nyss en 3000 händer lång session. Blev första minussessionen också, förlorade en 700bb pott mot slutet med KK mot AA på KAxxx. 37$ Ligger rullen på, tänkte ta en liten paus för att sedan klämma in 15-20k händer under resten av dagen. Blir ingen sömn heller, måste ställa tillbaka dygnet nu när skolan börjar.:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok kanske inte, grindat sedan 04 och det började med ca 6-7 inköp minus. Vilket i princip ska vara omöjligt på NL2 men fyfan vilka idioter, en kille floatade t.e.x KJ på A29 bräda, turn 10 r Q. Jag hade AA och tryckte gladeligen in 250bb. Orkar inte leta upp handfan är skittrött. Nu blir det kaffe och äggröra, sedan on the grind igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...