Gå till innehåll

Denfemtebeatles - Omaha för hela slanten!


denfemtebeatles

Recommended Posts

Tjenare!

 

Tänkte börja skriva en liten dagbok om mitt omahaande. Jag är en 25 årig grabb som pluggar till Ambulanssjukvårdare.

 

Började som er flesta med att spela Texas, men tröttnade på detta då jag sökte mer action och hittade den underbara omahan.

 

Tänkte börja med att lägga in 2000kr och grinda på "0.25-50SEK" och gå upp i nästa nivå så fort jag passerat 10 000kr.(nåja) :-)

 

Målet är 20 000 kr innnan Januari...

 

Ska försöka lägga upp lite händer och övriga tankar om livet i denna dagbok.

 

Är jättetacksam för alla åsikter kring de händer som jag lägger upp! Bästa sättet att lära sig på!

 

Ha det gott!

 

/Denfemtebeatles(svs)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först och främst lycka till! Och grattis till din megarush!

 

Jag spelar själv på 0.25 och anser mig vara rätt ok spelare med ett bb/100 på ca 25 (ganska litet sample). Men jag är inte ens i närheten av dina resultat. Får man fråga över hur många händer och vad du nickar?

 

Vill inte misstro dig eller något men jag blir lite skeptisk över dina resultat mest för att i min värld så är det nästintill omöjligt att springa så bra som du gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först och främst lycka till! Och grattis till din megarush!

 

Jag spelar själv på 0.25 och anser mig vara rätt ok spelare med ett bb/100 på ca 25 (ganska litet sample). Men jag är inte ens i närheten av dina resultat. Får man fråga över hur många händer och vad du nickar?

 

Vill inte misstro dig eller något men jag blir lite skeptisk över dina resultat mest för att i min värld så är det nästintill omöjligt att springa så bra som du gjort.

 

Hej! Och tack för alla era kommentarer!

 

Triple> Jag vill tyvärr inte gå ut med namn här, men kan ta det i PM.

 

Hur som helst så här har det gått. Jag började på 0.25-0.50krs med 2000kr och gjorde pengar där till ca 8 tusen (1vecka), sedan så hoppade jag över nästa nivå och nästa och körde istället på 2.5/5kr, vann där till ca 25tusen! Testade sedan på att köra 7.5/15...förlorade några tusen där... blev lite tilt och gick upp till 25/50 och förlorade 6 000kr där, tog sedan ut 14k från pokern.

 

Har de senaste dagarna kämpat och tränat bort tilten inom mig helt!

 

Vet inte hur många händer jag spelat... använder inte något sånt där program.

 

Får ser hur jag gör nu. Antagligen kommer jag söka stake... känner att jag inte vill lägga ner mer pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...