Nikopolidi Postad 30 September , 2012 Rapport Postad 30 September , 2012 Tja! Blev inspirerad när jag läste i en annan dagbok om en lockdown-månad så nu kör vi. Gått rätt trögt senaste halvåret och då framförallt under sommaren då jag lyckades med att backa rejält mot supervärde på höga skott, har bitvis tagit tillbaka endel men det går långsamt och jag är fortfarande en bra bit ifrån ath. Spelat bitvis rätt dåligt dessutom till råga på allt, men nu ska jag ta tag i det igen. Kommer sikta på minst 160 timmar i oktober utspritt på tre olika klienter, svs, en euro-sida och en dollar-sida. Spelar $€nl200-2k samt alla nivåer på svs ner till /15 men det är möjligt jag får kliva ner ytterligare en nivå för att få in alla timmar då det inte alltid finns action trots tre klienter. Postar lite resultat och eventuellt lite händer här om intresse finns, det här är mest för att hålla mig motiverad köra igång Är lite inne på samma spår denna månad GL sir! Citera
hankie123 Postad 1 Oktober , 2012 Rapport Postad 1 Oktober , 2012 (redigerade) . Redigerad 21 Februari , 2016 av hankie123 Citera
Recommended Posts