toppace Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 En sån måste jag ha till mitt homegame. /Toppace jezaja - Rubrikstavningkontroll aktiverad. toppace-Sorry! Citera
Bimpi Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Vad föreställer det? Ett fosil? EDIT: Första bilden alltså... Edit igen: Oj, var betydligt lättare att se vad det var på bilden då jag kom hem. Skärmen på jobbet var visst inne på sina sista dagar. Citera
drc Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Hyfsat svårläst i alla fall. Lär inte vara helt ovarmt heller. Citera
Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 En på Kniven då, så länge han höll sig kvar.... Citera
toppace Postad 8 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2005 edit fem sekunder försent Citera
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Haha, fler bilder hitåt, Gus lär ju se drogad ut som vanligt. Citera
Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Haha, fler bilder hitåt, Gus lär ju se drogad ut som vanligt. Hur kunde du veta det? Citera
Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Ser ut som Mike Caro nyss blivit utsläppt från nåt fängelse.... Citera
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Bojen, Gus ser alltid drogad ut. Har för mej att han slutade på $25 000 chips i går. Citera
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Oooo jävlar!! Bilden på Mike Caro var något av det värsta jag har sett. I hans film om tells ser han mest ut som Dr Phil. Citera
gnak Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Vad föreställer det? Ett fosil? EDIT: Första bilden alltså... det är en bajskorv. Citera
eurythmech Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Vad föreställer det? Ett fosil? EDIT: Första bilden alltså... det är en bajskorv. Sweet att bli världsmästare och känd som "Pooman" Citera
Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Vad föreställer det? Ett fosil? EDIT: Första bilden alltså... det är en bajskorv. Sweet att bli världsmästare och känd som "Pooman" Skulle jag i alla fall bjuda på om jag lyckads vinna WSOP.... Citera
bzkt Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Säkert blivit postad förut, men jag gillar den här på svenska spelaren: Christoffer "Stålmusen" Stahle Citera
Rollin Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Vad föreställer det? Ett fosil? EDIT: Första bilden alltså... det är en bajskorv. Sweet att bli världsmästare och känd som "Pooman" Eller Fecesman! Citera
eurythmech Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Vad föreställer det? Ett fosil? EDIT: Första bilden alltså... det är en bajskorv. Sweet att bli världsmästare och känd som "Pooman" Eller Fecesman! Jänkarna brukar vilja stava det faeces har jag för mig. Citera
Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Är nog rädd för Sars eller sitter hon bredvid Pooman? Citera
D_C Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Är nog rädd för Sars eller sitter hon bredvid Pooman? ... eller så har hon fixat näsan nyligen.. Citera
Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 OT: Du menar att det är Micheal Jacksson som sitter och lirar? Citera
D_C Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 OT:Du menar att det är Micheal Jacksson som sitter och lirar? Personen på bilden har för mörk hudfärg för att vara MJ Citera
Sommar Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 OT:Du menar att det är Micheal Jacksson som sitter och lirar? Edit: Försent Citera
toppace Postad 8 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2005 OT:Du menar att det är Micheal Jacksson som sitter och lirar? ROFL! Citera
Recommended Posts