toppace Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 En sån måste jag ha till mitt homegame. /Toppace jezaja - Rubrikstavningkontroll aktiverad. toppace-Sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Inga mer bilder ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Den här liraren är rätt skön: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Vad föreställer det? Ett fosil? EDIT: Första bilden alltså... Edit igen: Oj, var betydligt lättare att se vad det var på bilden då jag kom hem. Skärmen på jobbet var visst inne på sina sista dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 HAHA!! Vilken sköning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Hyfsat svårläst i alla fall. Lär inte vara helt ovarmt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 En på Kniven då, så länge han höll sig kvar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 8 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 edit fem sekunder försent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Haha, fler bilder hitåt, Gus lär ju se drogad ut som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Haha, fler bilder hitåt, Gus lär ju se drogad ut som vanligt. Hur kunde du veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Ser ut som Mike Caro nyss blivit utsläppt från nåt fängelse.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Bojen, Gus ser alltid drogad ut. Har för mej att han slutade på $25 000 chips i går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Oooo jävlar!! Bilden på Mike Caro var något av det värsta jag har sett. I hans film om tells ser han mest ut som Dr Phil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnak Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Vad föreställer det? Ett fosil? EDIT: Första bilden alltså... det är en bajskorv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Vad föreställer det? Ett fosil? EDIT: Första bilden alltså... det är en bajskorv. Sweet att bli världsmästare och känd som "Pooman" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Vad föreställer det? Ett fosil? EDIT: Första bilden alltså... det är en bajskorv. Sweet att bli världsmästare och känd som "Pooman" Skulle jag i alla fall bjuda på om jag lyckads vinna WSOP.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Säkert blivit postad förut, men jag gillar den här på svenska spelaren: Christoffer "Stålmusen" Stahle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rollin Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Vad föreställer det? Ett fosil? EDIT: Första bilden alltså... det är en bajskorv. Sweet att bli världsmästare och känd som "Pooman" Eller Fecesman! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Vad föreställer det? Ett fosil? EDIT: Första bilden alltså... det är en bajskorv. Sweet att bli världsmästare och känd som "Pooman" Eller Fecesman! Jänkarna brukar vilja stava det faeces har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Är nog rädd för Sars eller sitter hon bredvid Pooman? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D_C Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Är nog rädd för Sars eller sitter hon bredvid Pooman? ... eller så har hon fixat näsan nyligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 OT: Du menar att det är Micheal Jacksson som sitter och lirar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D_C Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 OT:Du menar att det är Micheal Jacksson som sitter och lirar? Personen på bilden har för mörk hudfärg för att vara MJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 OT:Du menar att det är Micheal Jacksson som sitter och lirar? Edit: Försent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 8 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 OT:Du menar att det är Micheal Jacksson som sitter och lirar? ROFL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts