Kwejk Postad 7 Juli , 2005 Rapport Postad 7 Juli , 2005 En liten sak med PokerCharts jag stör mig på. Jag har tidigare bara spelat inom B2B-nätverket dvs. euro och valt att min profil ska visas i euro. Nu är det så att de flesta andra siter använder dollar och jag kommer vilja spela på dessa. Men i PokerCharts kan jag bara ha en vald valuta åt gången. Hur gör ni andra som spelar med flera valutor? har ni t ex ett konto för euro och ett för dollar på PokerCharts? * RP, grattis till PRG-tråden - QoS * Citera
emilio_barzini Postad 7 Juli , 2005 Rapport Postad 7 Juli , 2005 när jag använde pokercharts, när det var gratis, så fick jag räkna om mina vinster/förluster i € till $. Lite drygt och lite missvisande blir det väl, men man får iaf en liten aning om hur man ligger till Citera
Kwejk Postad 8 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2005 Jag funderar på att öppna ett extra Pokerchartskonto för dollar eftersom man inte kan ha flera valutor under samma konto Citera
Kwejk Postad 10 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2005 PokerDominator.com ett nästan identiskt program. Det kan hantera olika valutor i samma konto. och är desutom gratis.. funktionelt och bra anser jag. Lite synd att inte Pokercharts har denna funktion. Jag tvingas byta av den anledningen. Citera
Recommended Posts