TotalFarsa Postad 2 Augusti , 2012 Rapport Postad 2 Augusti , 2012 En snabb googling ger, med hävisning till att visst mått av försiktighet bör tas på uppgiften, att Triss betalar tillbaka 49% till spelarna. Dvs, köp inte trisslotter. Mvh, Vann10kPåEnTrisslottOchHarInteSpelatSenDess Citera
fecht Postad 2 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2012 En snabb googling ger, med hävisning till att visst mått av försiktighet bör tas på uppgiften, att Triss betalar tillbaka 49% till spelarna. Dvs, köp inte trisslotter. Mvh, Vann10kPåEnTrisslottOchHarInteSpelatSenDess TYVM! Då blir det biobiljetter om jag får för mig att skriva den där enkäten. Citera
affe2000 Postad 2 Augusti , 2012 Rapport Postad 2 Augusti , 2012 TYVM! Då blir det biobiljetter om jag får för mig att skriva den där enkäten. En biobiljett kan inte ge dig 50k/månaden i 25 år. Tänk inte på de små vinstchanserna, tänk om du faktiskt VINNER! Mvh SvS PS. Spela lagom (mycket) Citera
fecht Postad 2 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2012 En biobiljett kan inte ge dig 50k/månaden i 25 år. Tänk inte på de små vinstchanserna, tänk om du faktiskt VINNER! Mvh SvS PS. Spela lagom (mycket) Det var kloka ord. När jag blir svenssonrik ska jag sälja radhus och bil för att bli trissrik ist. Citera
Recommended Posts