Lassis Postad 30 Juli , 2012 Rapport Postad 30 Juli , 2012 Hittade ingen generell så jag startar en istället. HM2, 30dagars testversionen. Har problem med mitt nyinstallerade HM2, Det går helt enkelt inte att hitta mitt nuvarande alias. Däremot så hittar den ett gammalt via PRIMA så jag har tydligen haft HM på nån gammal dator. Den hittar PRIMA, den hittar alla nuvarande sajter när jag klickar i Import Hand History, inklusive IPoker men sen... Den hittar inte mitt Alias, den verkar liksom va låst på det gamla via Prima. Den hittar t.o.m bordet jag spelar på när jag startar ett spel, men den fattar inte vem jag är och börjar inte samla stats. Vad gör jag för fel?? Citera
Lassis Postad 30 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2012 Ingen som kan med programmet??? Citera
Geraldine Postad 30 Juli , 2012 Rapport Postad 30 Juli , 2012 Alias != Player Edit: Förstår kanske inte problemet ändå. Citera
Lassis Postad 30 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2012 Ska försöka förklara mig då. Fått igång programmet och har gjort ett Alias, sen ska den ju ta hem spel som jag gjort men den hittar bara Prima och 52spelare, trots att det står att den ska ladda hem ifrån Ipoker. Så varje gång jag ska lägga till ett nytt Alias (efter det som finns är typ gammalt) så hittar den inte det nya. Den hittar Ipoker, den hittar att jag spelar och bordet jag sitter på, men den hittar inte mig. Vid bordet så kommer det upp i hörnet, "Waiting for hands..." "You need to play some hands, som we can see where you sit" Men jag spelar som satan men det händer inget. Citera
pacic Postad 30 Juli , 2012 Rapport Postad 30 Juli , 2012 Ska försöka förklara mig då. Fått igång programmet och har gjort ett Alias, sen ska den ju ta hem spel som jag gjort men den hittar bara Prima och 52spelare, trots att det står att den ska ladda hem ifrån Ipoker. Så varje gång jag ska lägga till ett nytt Alias (efter det som finns är typ gammalt) så hittar den inte det nya. Den hittar Ipoker, den hittar att jag spelar och bordet jag sitter på, men den hittar inte mig. Vid bordet så kommer det upp i hörnet, "Waiting for hands..." "You need to play some hands, som we can see where you sit" Men jag spelar som satan men det händer inget. Har man trial versionen så måste man spela över 1 miljoner händer för att få det att fungera korrekt. Citera
Lassis Postad 30 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2012 1 Miljon??? Det är mycke det fan.... Jag vill ju gärna veta om det funkar om jag köper skiten...fast att få svar här är väl kanske långsökt... Uppskattar era försök dock! Citera
tågrånarn Postad 30 Juli , 2012 Rapport Postad 30 Juli , 2012 1 Miljon??? Det är mycke det fan.... Jag vill ju gärna veta om det funkar om jag köper skiten...fast att få svar här är väl kanske långsökt... Uppskattar era försök dock! Nu har jag iofs itne använt HM2 utan bara 1an.. Men problemet låter som samma som jag haft med vissa siter på 1an. Att du helt enkelt inte fått fram rätt mapp i listan? Auto-detect hittar bara de mappar den själv vill, plocka in mappen manuellt och testa! (Är detta inte problemet så är mitt tips att leta i HMs forum, det är rörigt men man hittar det mesta efter ett tag.) Citera
Geraldine Postad 30 Juli , 2012 Rapport Postad 30 Juli , 2012 +1 HEM2 hittar borden utan att ha tillgång till korrekt mapp med din hand historik. Du har förmodligen inte rätt källa. 1MM händer är givetvis en level. Citera
Lassis Postad 30 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2012 Edit: Det va inställningarna i pokersajten som va fel, numera löst! Tur man har polare som spelar! Citera
Recommended Posts