Deppodi Postad 16 Juli , 2012 Rapport Postad 16 Juli , 2012 Jag har grindat SNG i 2 månader. Har blivit less Jag spelar på pokerstars. Lägsta nivåerna. Har väldigt låg bankrulle. Vilka turneringar tycker ni är bäst? Själv har jag 2 favoriter; *The big 4.40$ (15k GTD) *1.10$+R NL Hold'em 3x Turbo (60K GTD) Brukar ni köra sateliter till turneringar eller bara köpa in som vanligt? Citera
fiddegogogo Postad 17 Juli , 2012 Rapport Postad 17 Juli , 2012 Micro millions har ju börjat nu, borde passa dig perfekt. Lycka till! Citera
valterego Postad 17 Juli , 2012 Rapport Postad 17 Juli , 2012 Beror ju på vad du är ute efter i form av struktur, fält, och så givetvis, men jag gillar $11 Sunday Storm och Big $11. Citera
Deppodi Postad 17 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2012 Micro millions har ju börjat nu, borde passa dig perfekt. Lycka till! Jag har spelat dessa nästan varje dag ganska roligt! Men det varar ju bara i 3-4 dagar till tyvärr. Efter det måste jag hitta ett nytt kvällsnöje och då letar jag andra turneringar @valterego - jo det är sant, jag tänkte inte igenom den här tråden så noggrant Citera
mackan996 Postad 17 Juli , 2012 Rapport Postad 17 Juli , 2012 Franska pokerstars har många bra low limit/micro turneringar med bra struktur. lite meckigt att verifiera kontot men rekommenderar turneringarna. mycket 0,5- 5euro för nybörjare. Citera
NorthQ Postad 17 Juli , 2012 Rapport Postad 17 Juli , 2012 Jag har grindat SNG i 2 månader. Har blivit less Jag spelar på pokerstars. Lägsta nivåerna. Har väldigt låg bankrulle. Vilka turneringar tycker ni är bäst? Själv har jag 2 favoriter; *The big 4.40$ (15k GTD) *1.10$+R NL Hold'em 3x Turbo (60K GTD) Brukar ni köra sateliter till turneringar eller bara köpa in som vanligt? 1.10$+R 3x, kan bli väldigt dyrt. Ibland kostar det 5-6$ ibland 25-30$.. tror den är för dyr för dig egentligen om nu har så låg rulle. Sattar lirar jag ibland om det går någon turbo precis innan, missar jag så köper jag in i turnering jag tänkt lira ändå... Till för dyra turneringar sattar jag väldigt sällan, även om det hänt. Gärna forumturnerings-sattarna som har added seats, är ju förståts ett måste. Citera
Recommended Posts