vegetera Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Kommer uppdatera oregelbundet men trams och ibland poker. Mer info om mig kommer sen Vill bara konstatera att det verkligen suger att blir akut skitnödig när det sitter en megafisk vid bordet. En sådan som med säkerhet kommer gula inom 20min. Lyckades hålla emot i 20min sedan började det sippra fram. Blev tvungen kuta till muggen och snabbskita. Självklart var säret borta när jag kom tillbaka efter 90s. Hur gör ni i sådana här lägen? Vuxenblöjor? Skiter ni på er? Citera
LOL_OMG Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Har varit med om den situationen.. Den dagbok låter givande och kommer att följas!! Gl Citera
Jinti91 Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Det är det som är så nöt med laptop och trådlöst! Det har ju blivit en del 45-minuters sessions på toan gl med liret! Citera
Iggan Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Det är det som är så nöt med laptop och trådlöst! Det har ju blivit en del 45-minuters sessions på toan gl med liret! Benen domnar ju bara... Citera
vegetera Postad 5 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2012 "Den dagbok låter givande och kommer att följas!!" Haha. skönt svar Längtar till vintern så man slipper denna sinnessjuka pungsvett efter några h framför datorn Citera
vegetera Postad 5 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2013 Glömde visst av dagbocken. Kan dock konstatera att man får sjuk grindrövsvett i sommarvärmen Citera
Recommended Posts