Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenare boys and girls,

Jag har en fråga. Vet någon vart/om man kan få tag på något gratis fungerande pokerstatistik program? Alltså som fångar och analyserar hand historik och vinster/förluster? Jag har testat att ladda ner några program men alla kräver att man ska betala i slutändan.. vilket.. jag skulle kunna göra det meeeen.. vet någon nått gratis så är det ju schysst!

Tack på förhand and keep eating fishes! :-)

Postad
Tjenare boys and girls,

Jag har en fråga. Vet någon vart/om man kan få tag på något gratis fungerande pokerstatistik program? Alltså som fångar och analyserar hand historik och vinster/förluster? Jag har testat att ladda ner några program men alla kräver att man ska betala i slutändan.. vilket.. jag skulle kunna göra det meeeen.. vet någon nått gratis så är det ju schysst!

Tack på förhand and keep eating fishes! :-)

Holdem manager är gratis i 15 dagar och efter det kan man formatera datorn och ladda ner det igen:)

Postad

Hmmm.. Alltså.. jag har tänkt på det.. meeeen.. jag tror Holdem manager är kopplat till ett online konto va också?.. Hmm.. Jag ska ta o försöka haxxa hixxa lite i Regedit o sådär antar jag! :-)