Enteria Postad 29 Juni , 2012 Rapport Postad 29 Juni , 2012 Tjenare boys and girls, Jag har en fråga. Vet någon vart/om man kan få tag på något gratis fungerande pokerstatistik program? Alltså som fångar och analyserar hand historik och vinster/förluster? Jag har testat att ladda ner några program men alla kräver att man ska betala i slutändan.. vilket.. jag skulle kunna göra det meeeen.. vet någon nått gratis så är det ju schysst! Tack på förhand and keep eating fishes! Citera
Slaskhink Postad 29 Juni , 2012 Rapport Postad 29 Juni , 2012 Tjenare boys and girls,Jag har en fråga. Vet någon vart/om man kan få tag på något gratis fungerande pokerstatistik program? Alltså som fångar och analyserar hand historik och vinster/förluster? Jag har testat att ladda ner några program men alla kräver att man ska betala i slutändan.. vilket.. jag skulle kunna göra det meeeen.. vet någon nått gratis så är det ju schysst! Tack på förhand and keep eating fishes! Holdem manager är gratis i 15 dagar och efter det kan man formatera datorn och ladda ner det igen:) Citera
Enteria Postad 29 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2012 Hmmm.. Alltså.. jag har tänkt på det.. meeeen.. jag tror Holdem manager är kopplat till ett online konto va också?.. Hmm.. Jag ska ta o försöka haxxa hixxa lite i Regedit o sådär antar jag! Citera
Enteria Postad 30 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2012 Nej du.. Den här nöten kan jag inte knäcka utan däcka!... Hur menar du jag ska göra detta exakt herr Slaskhink? Citera
hubbahubba Postad 30 Juni , 2012 Rapport Postad 30 Juni , 2012 python är gratis likaså postgresql eller mysql. Citera
Enteria Postad 30 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2012 Tjenare snubbar, Jag får inte till Poker tracker 4 betan. Jag har installerat det men programmet vill inte hitta min "pokerstar" installation. What a fuck is up? Citera
4queens Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 Tjenare snubbar,Jag får inte till Poker tracker 4 betan. Jag har installerat det men programmet vill inte hitta min "pokerstar" installation. What a fuck is up? http://pokerforum.nu/forum/pokerteori/66998-poker-tracker-4-a.html Citera
Recommended Posts