Gå till innehåll

Pumpitup ger pokern en chans!


Pumpitup

Recommended Posts

Hallå där!

Har väldigt nyligt inhandlat mig pokerhandboken så nu är jag oerhört laddad att verkligen försöka ge mitt pokerspelande en rejäl chans.

 

Har lirat av och från i kanske 5-6 månader och det har väl gått helt okej i mina mått sett, plussade 9000kr ganska snabbt men sen tappade jag diciplinen och totlat ligger jag väl 4-5000kr plus...

 

I alla fall, tänkte lägga in 200 dollar på pacificpoker för att sedan förska göra det bästa möjliga av dem. Tanken är att börja spela på deras NL 50 som jag spelat på en del del förut.

 

Kommer förhoppningsvis att lägga upp en del intressanta pokersessioner framöver. Kom gärna med tips under resans gång.

 

See you around /Pump

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår ditt resonemang men personligen har jag otrligt svårt för att sitta och spela på den nivån. Får efter ett tag svårt med att hålla i diciplinen i och med att väldigt många dumspelar på den nivån, iaf på pacific.

Men rätta mig om jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om dom dumspelar är det väl bara att roffa åt sig deras pengar så snabbt som du hinner? Och jag står fast vid mitt beslut, 0.10/0.20!!

 

Riktigt så fungerar det förstås inte :)

Det svåra just med den låga nivån är att man aldrig vet om dumspelarna har bra eller dåliga kort. Även om man vinner i längden mot dem så är det frustrerande att spela mot såna spelare. Det är iaf "min" åsikt ;)

 

Förresten, någon som vet om det finns någon textad hand history på pacific?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag läst och så vidare suger Pacifikpoker på flera aspekter. Support, klient, etc. Tycker du gör bättre i att bonushora partynätet.

 

Ja det verkar sannerligen inte bättre än så, tyvärr. :x

Det enda jag kan göra med hand historyn är att spela upp det som film, booring.

Vettefan hur jag ska göra i fortsättningen men jag tror jag stannar kvar här ett tag till iaf. Tycker att det är gasnka låg klass på spelarna där i förhållande till andra sajter jag provat på.

 

Kvällens spelande gick stabilt utan några större vinster/nederlag.

+ 65.63 $

= 265.63 $

 

ps. ingen som vet något program som automatiskt bokför handhistory?.ds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste Readme.txt om handgrabber, verkar vara enbart för pacific. Det finns inget alternativ för oss som är för slöa för att exportera HHs från Prima? :D

 

Tycker du gör rätt som lirar på NL50, har du dessutom spelat på den nivån förut så blir det troligtvis inte några problem alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste Readme.txt om handgrabber, verkar vara enbart för pacific. Det finns inget alternativ för oss som är för slöa för att exportera HHs från Prima? :D

 

Tror att pokeroffice drar in dem live numera. Kräver dock att du har PO igång medan du spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...Det enda jag kan göra med hand historyn är att spela upp det som film, booring..

ps. ingen som vet något program som automatiskt bokför handhistory?.ds

 

ladda ner handgrabber för att spara HH:s från pacific poker -> http://www.pokertracker.com/hg/HandGrabberSetup.exe

 

Tackar så mycket! Tyvärr så är jag helt oteknisk och får det inte att fungera.

I vilket fält i egenskaper är det att jag ska skriva att jag har pacific poker i program?

Tror att jag ska skriva så här: -p "C:\Program Files\PacificPoker\pacificpoker.exe" ?

 

Men annars då, är det där pokeroffice bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...