Gå till innehåll

Moehaunter grindar Sverige (i 2 veckor) !


Moehaunter

Recommended Posts

lol Pwanarn är här och vi spelade en runda 5-10 dollar, köpte in för 220, 3betspushar första handen med K9ss och får fold, upp till 250. Får in det med AKo mot QQ bingar Axx och står där. Snappostar ur blindsen, sista handen innan BB kollar vi ner på KK och öppnar, en syn, en squeeze och vi skeppar mot AKdd och står.. upp till 1150 bucks :-) :-)

 

Lirat massa turrar på SvS, bustade lillördag AK vs KQss han sätter färgen på river just nu :-( får satsa på cg då

 

Haha skön rush, 220-1150 dulllzzzzzz är inte illa pinkat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Grindat på en del senaste dagarna och tog mig upp på ATH igår:-) nice nice. Tänkte spela en del i helgen och hela natten till flyget går på måndagmorgon då jag drar till Sverige för 2 veckor.. Imorgon tänkte vi hyra en bil och ta oss upp mot Frankrike för lite snorkling och chillande så ska iväg och kolla lite hyrfirmor och käka sushi..

Tjatja

 

dsc0173rd.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt nice bild, bra fotat!

 

Hehe ty, synd bara att horisonten är sne förstör typ bilden bara man tänker på det:-( :-(

 

Lirade bara på min äckeldollarsajt igår. Blev bara nl25$, nl50$ och mitt tålamod testades rejält. Slutade helt okej ändå med bara -30$ utan RB. Värdet är verkligen så sick, börja rusha där och man kan snabbt vara uppe på högre nivåer. Kanske ikväll. Vid 05.00 tänkte vi ge oss ut till Girona airport för att flyga hem. Så kliver på grinden vid 19.00 för att få in lite kvalitetstimmar före underbara Sverige. Första svenska sommaren på två år!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Kom hem igår och har bara tagit ikapp allt man missat. Käkat massa mat så var tvungen att ge mig ut för ett löppass idag. Blev ordentligt tungt men otroligt skönt efteråt. Hittade också några godingar jag missat på TV4play, "primo pablo" och "drömmen om italien", som gjort mig sjukt sugen på att bo ett tag i nån liten bergsby någonstans i italien. Bara dricka vin och laga mat hela dagarna. Börjar inse att man ska flytta hem och tillbringa 4 år i Sverige om typ 2 månader, sick:-( kanske kliver på spanska och italienska istället och kör barcelona ett år till.. På lördag åker vi och tillbringar några dar i stugan och sedan ut i vildmarken. Hade beställt hem lite böcker som låg och väntade på mig, "the wolf of wallstreet", "fooled by randomness", "den globale entreprenören", har som mål att börja läsa mer och skönt att komma igång. Fattar inte varför man varit så lat och inte läst på länge..

 

Blev inget spelande igår men fick in nån timme idag som slutade i +516 på SvS och +70$, siktar på att jobba upp motivationen så när man väl kommer hem från vildmarken kan börja mata in timmar. Har bestämt att om jag inte börjar plugga kommer september bli en grindmånad med över 100k händer på SvS.

 

Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...