Partneransvarig Postad 9 Juni , 2012 Rapport Postad 9 Juni , 2012 PartyPoker kör en medlemsturnering varje tisdag hela juni med biljetter för nästan $300 adderat till potten varje vecka! Inköpet ligger på $5+1, så här har du chansen att börja grindsomaren med spela till dig en riktigt grym turneringsbiljett! Adderade priser för 1-3 plats: 1) $200K Guaranteed Sunday $200+15 MTCTID 2623022 2) $10,000 Gtd $50+5 MTCTID 2623294 3) $5,000 Gtd $20+2 MTCTID 2622854 Namn: Poker.se Tisdags Turnering (#2635583) Tid: 12 Juni kl: 20:00 Inköp: $5+1 Adderat till potten: Tre biljetter för totalt $292 Turneringen är begränsad till de som öppnat konto via våra länkar. Den kan också spelas via WPTPoker. Har du inget konto på PartyPoker går det bra att starta ett här! __________________ Citera
TheOrganism Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Kör med pass istället? danke! spelade på pp innan jordens uppkomst! Citera
parmesan Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Kör med pass istället? danke! spelade på pp innan jordens uppkomst! +1 Citera
sharken Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Nu ger ja upp. Jag har spelat på party så länge ja mins även turrar här på forumet men nu är det stopp, så funderar på att slänga saiten i papperskorgen. Citera
random_user Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Testar igen då mitt inlägg i förra tråden ignorerades: Kunde ej registrera mig på förra turren. Kan inte regga mig för denna heller. Jag har alltid kunnat spela på era poker.se-turneringar de senaste åren men helt plötsligt inte längre... Party: Varför? Citera
VenusInArms Postad 11 Juni , 2012 Rapport Postad 11 Juni , 2012 Och jag registrerade mig genom Poker.se på WPT men jag är inte inbjuden säger ett fönster när jag vill registerera mig. Varför? Citera
PartyPoker Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Testar igen då mitt inlägg i förra tråden ignorerades: Kunde ej registrera mig på förra turren. Kan inte regga mig för denna heller. Jag har alltid kunnat spela på era poker.se-turneringar de senaste åren men helt plötsligt inte längre... Party: Varför? Och jag registrerade mig genom Poker.se på WPT men jag är inte inbjuden säger ett fönster när jag vill registerera mig. Varför? Svårt för mig att kolla upp det då jag inte har era konto namn och e-post ni använt vid registrering så skicka dessa till mig i pm så kan jag kolla upp varför ni inte kan registrera. Citera
Couchboy Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Verkar inte vara added utan gtd.För prispoolen har inte ändrats nåt trots några registrerade. Citera
jm_j Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Verkar inte vara added utan gtd.För prispoolen har inte ändrats nåt trots några registrerade. Samma som förra veckan mao. Ingen fick några dinarer trots ITM-placering, bara biljetter. Citera
jm_j Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 "Var vänlig, använd engelska i chatten" vwekade iaf fungera den här gången... Har dock bara testat med åäö och inte med kyrilliska... Citera
PartyPoker Postad 13 Juni , 2012 Rapport Postad 13 Juni , 2012 Samma som förra veckan mao. Ingen fick några dinarer trots ITM-placering, bara biljetter. Detta kommer vara fixat under dagen har jag fått förklarat för mig. Citera
Recommended Posts