Partneransvarig Postad 29 Maj , 2012 Rapport Postad 29 Maj , 2012 På söndag är det återigen dags för medlemmarna att ta chansen att vinna fina turneringsbiljetter på PokerStars. I en exklusiv medlemssatellit ligger fem biljetter till Daily Bigs adderade till potten, var och en värd $109! Namn:Poker SE The daily Bigs Tid: söndag 3 juni klockan 20:00 Inköp: $10+1 Aderat till potten: 5 x$109 daily bigs tickets Lösenordsrebus: detsomskinerpåhimlenspecielltpåsommaren plusdetdutariettbadkar(3+3bokstäver) Alternativ lösenordsrebus: förstaärsandraärotredjeärlfjärdeärbfemteärasjätteärd(3+3bokstäver) Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här! Citera
Glaskruka Postad 29 Maj , 2012 Rapport Postad 29 Maj , 2012 Jag har verkligen letat överallt i pokerstars-klienten efter turneringen men hittar den bara inte. Är jag blind eller vad är det om? Citera
valterego Postad 29 Maj , 2012 Rapport Postad 29 Maj , 2012 Inte hundra att de hunnit lägga upp den än. Jag kommer att bumpa tråden och lägga ut turre-id när jag ser att den är uppe. Citera
Poker-Niklas Postad 30 Maj , 2012 Rapport Postad 30 Maj , 2012 Jag klarar inte den svåra rebusen till Pokerstars medlemsturnering på söndag. Medlemsturneringen Bwin Thursday Exclusive pokerse spelas enligt Bwins turneringslista på torsdag 31/5, men jag har inte sett någon information om turneringen vare sig här eller på Poker.se och det är endast en anmäld. Citera
valterego Postad 31 Maj , 2012 Rapport Postad 31 Maj , 2012 Jag har lagt ut en alternativ lösenordsrebus med samma svar nu Citera
Partneransvarig Postad 31 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2012 Jag klarar inte den svåra rebusen till Pokerstars medlemsturnering på söndag. Medlemsturneringen Bwin Thursday Exclusive pokerse spelas enligt Bwins turneringslista på torsdag 31/5, men jag har inte sett någon information om turneringen vare sig här eller på Poker.se och det är endast en anmäld. Idag kör vi medlemsturnering med Winner. Bwin turneringen kommer att köras vid ett annat datum och finns numera inte upp i klienten. Mvh Partneransvarig Citera
PokerFred Postad 3 Juni , 2012 Rapport Postad 3 Juni , 2012 Är turneringen upplagd nu? Vad är det för turneringsid? Citera
Annie560 Postad 3 Juni , 2012 Rapport Postad 3 Juni , 2012 Är vinsten en biljett som du kan använda vilken dag som helst eller måste den användas på måndagen vid nästa daily Big tunering?? MVH Annie Citera
slarvsylta Postad 3 Juni , 2012 Rapport Postad 3 Juni , 2012 ja vill oxå veta innan man reggar Citera
Recommended Posts