Gå till innehåll

31/5 Medlemsturnering på Winner med plåtar till SM i kickboxning och $500 adderat


Recommended Posts

Våra vänner på Winner står värd för torsdagens medlemsturnering, och som brukligt blir det ett fint övervärde, denna gång i form av $500 i cash adderat! Räkna med att det kommer att jagas pengar!

 

Det slutar dock inte där! Den som slår ut vår forummoderator Crappy får två plåtar till SM i Kickboxning! Du kan läsa mer om det eventet här!

 

Namn: POKERSE

Tid: torsdag 31 maj kl 20:00 (19:00 lobbytid)

Inköp: $5+1

Adderat till potten: $500 i cash och två biljetter till SM i kickboxning

Lösenordsrebus: hardupåarmensomvisartid(6bokstäver)

 

Har du inget konto på Winner går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara förtydliga att det gäller att slå ut mig ur turneringen. Inte slå ut mig ur ringen. Jag kommer vara på behörigt avstånd.

Med tanke på min kroppsbyggnad vore det en än lättare bounty med mig i ringen än vid pokerbordet.

Ja jag vet att det är svårt att tro, men så är det. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi sitter nog på samma

 

Antagligen. Andrey120 som har Portogal som location är också än jävla fuskande ryss... misstänkte först på namnet men...

 

Börja tänka på det här klippet

 

Bring the Russians on!

 

 

Hur många forumiter lirar?

 

Hehe. Fortfarande lika roligt att se klippet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade fan glömt hur tråkigt det kan vara med internetpoker, satt t.o.m. och nickade till ett par gånger :oops: Nåja, tryckte pre med JJ efter en 5-6x raise och mötte förståss AA som stod hela vägen.

 

Underbart är kort!

 

Lycka till ni andra och hoppas att det inte blir någon öststatssnyltare som slår ut Crappy och tar biljetterna!.

 

Tips till sajtreppen: Lite väl djup/flack turnering för en vardagskväll. Även om det är roligt med deepstack så passar det halvbra med 3000 i startstack och 15min perioder. Samt ip-spärr förståss. Annars är det ett trevligt initiativ med en forumturre mitt i veckan.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis WWR............

Jag kan bara hoppas att det var vår finske vän här på forumet?

 

Håller tummarna på att det var Xerox jag med. Kan ifs vara Wildbrain med. Eller han räknas väl som finsk vän också?

 

Kul att det kostar xxxx gånger mer att åka från Xxxx än vad biljetterna är värda...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...