Gå till innehåll

10/5 Medlemssatellit på bwin med två fina biljetter adderade!


Recommended Posts

Våra vänner på bwin har lagt beslag på turneringstorsdagarna hela maj, och laddat dem fulla med fina medlemssatelliter där det ligger biljetter till deras större turneringar adderade!

 

På torsdag ligger det två biljetter för totalt $520 adderat till potten. Var med och slåss om din plats i de stora turneringarna!

 

Namn: Thursday Exclusive pokerse

Nummer: O-35568-1

Tid: 2012-05-10 kl 20:00

Adderat till potten: 1x $300+20 Live Event Final + 1x $190+10 tournament ticket CChip

Inköp: $5+1

Lösenordsrebus: vårvackrahuvudstad,niobokstäver

 

I denna länk hittar du hela turneringsschemat för maj på bwin!

 

Har du inget konto på bwin går det bra att starta ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vill ha revanch :mrgreen:

Imorgon kväll så spelar jag förra veckans vinst så det skulle smaka med någon biljett till, är det någon av er som spelat 500+25 på saiten tidigare så man kunde få lite tips?

Fråga i Team 3k's db.

 

Måstevanåtfelpålösen,Fjålltreskfunkarinte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alla,

 

Jag har precis talat med Bwin, Biljetterna läggs på era konton manuellt, därav tar det lite tid. Svaret jag fick är att de skall finnas på era konton på Måndag som senast.

 

Mvh

 

Partneransvarig

 

FYP

Jag har precis talat med Bwin, Biljetterna läggs på era konton manuellt, därav tar det lite tid. Svaret jag fick är att de skall finnas på era konton NÄSTA MÅNAD som senast.

 

Mvh

 

Partneransvarig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FYP

Jag har precis talat med Bwin, Biljetterna läggs på era konton manuellt, därav tar det lite tid. Svaret jag fick är att de skall finnas på era konton NÄSTA MÅNAD som senast.

 

Mvh

 

Partneransvarig

 

Jag skickade in en begäran att det skall göras igår eftersom jag har varit hemma sjuk, har inte fått svar på det ännu dock men det borde vara fixat ganska snart tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...