Partneransvarig Postad 7 Maj , 2012 Rapport Postad 7 Maj , 2012 Våra vänner på bwin har lagt beslag på turneringstorsdagarna hela maj, och laddat dem fulla med fina medlemssatelliter där det ligger biljetter till deras större turneringar adderade! På torsdag ligger det två biljetter för totalt $520 adderat till potten. Var med och slåss om din plats i de stora turneringarna! Namn: Thursday Exclusive pokerse Nummer: O-35568-1 Tid: 2012-05-10 kl 20:00 Adderat till potten: 1x $300+20 Live Event Final + 1x $190+10 tournament ticket CChip Inköp: $5+1 Lösenordsrebus: vårvackrahuvudstad,niobokstäver I denna länk hittar du hela turneringsschemat för maj på bwin! Har du inget konto på bwin går det bra att starta ett här! Citera
sharken Postad 7 Maj , 2012 Rapport Postad 7 Maj , 2012 Nån som vill ha revanch Imorgon kväll så spelar jag förra veckans vinst så det skulle smaka med någon biljett till, är det någon av er som spelat 500+25 på saiten tidigare så man kunde få lite tips? Citera
XeroxFin Postad 7 Maj , 2012 Rapport Postad 7 Maj , 2012 Nån som vill ha revanch Imorgon kväll så spelar jag förra veckans vinst så det skulle smaka med någon biljett till, är det någon av er som spelat 500+25 på saiten tidigare så man kunde få lite tips? Fråga i Team 3k's db. Måstevanåtfelpålösen,Fjålltreskfunkarinte. Citera
valterego Postad 10 Maj , 2012 Rapport Postad 10 Maj , 2012 Bump. Reggad och klar. Ser ut att vara ett rätt litet fält n så länge. Citera
suudde Postad 10 Maj , 2012 Rapport Postad 10 Maj , 2012 Vad hände med 320 dollars paketet? Läggs det till i efterhand? Citera
wildbrain Postad 10 Maj , 2012 Rapport Postad 10 Maj , 2012 lite konstigt känns det att få 26d för en andra plats med två fina biljetter adderade Citera
valterego Postad 10 Maj , 2012 Rapport Postad 10 Maj , 2012 Ska kolla i morgon vad som hänt med det adderade värdet. Rimligtvis får de lägga på det i efterhand. Citera
wildbrain Postad 11 Maj , 2012 Rapport Postad 11 Maj , 2012 Man tycker det vore rimligt att vinnaren får 320-biljetten och jag 200-biljetten Citera
Partneransvarig Postad 11 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2012 Hej Alla, Jag har precis talat med Bwin, Biljetterna läggs på era konton manuellt, därav tar det lite tid. Svaret jag fick är att de skall finnas på era konton på Måndag som senast. Mvh Partneransvarig Citera
wildbrain Postad 16 Maj , 2012 Rapport Postad 16 Maj , 2012 Hej Alla, Jag har precis talat med Bwin, Biljetterna läggs på era konton manuellt, därav tar det lite tid. Svaret jag fick är att de skall finnas på era konton på Måndag som senast. Mvh Partneransvarig FYP Jag har precis talat med Bwin, Biljetterna läggs på era konton manuellt, därav tar det lite tid. Svaret jag fick är att de skall finnas på era konton NÄSTA MÅNAD som senast. Mvh Partneransvarig Citera
PartyPoker Postad 16 Maj , 2012 Rapport Postad 16 Maj , 2012 FYPJag har precis talat med Bwin, Biljetterna läggs på era konton manuellt, därav tar det lite tid. Svaret jag fick är att de skall finnas på era konton NÄSTA MÅNAD som senast. Mvh Partneransvarig Jag skickade in en begäran att det skall göras igår eftersom jag har varit hemma sjuk, har inte fått svar på det ännu dock men det borde vara fixat ganska snart tror jag. Citera
Recommended Posts