Qhunden Postad 3 Maj , 2012 Rapport Postad 3 Maj , 2012 Någon som provat Skillbird? Är det legit? https://skillbird.com/details.php Citera
Freddy1337 Postad 3 Maj , 2012 Rapport Postad 3 Maj , 2012 är det en mega level för att komma åt micro stakes HH? Citera
Qhunden Postad 3 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2012 Ja, det är typ det jag undrar. Hittar ingen info om det utöver den som finns på sajten. Jag signade för invite för typ 1 månad sen, fick en nu precis. Verkar som att syftet är "realtids"-uppladdning till deras servrar eftersom analysverktygen finns online och det är ju inte nåt man bara går med på utan att tänka till. (eller åtminstone fråga på pf) Citera
ea_0707 Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Det är legit Känner dom som utvecklar det. Fortfarande i tidigt stadie, men kommer succesivt bli bättre och utvecklat i linje med vad användarna tycker. Citera
iamivar Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Känner också utvecklarna och det är rejält duktiga killar och allt är obv 100% legit. Redan nu är väl betan ungefär som HM fast online, snabbare på allt och med bättre funktioner. Det är ju dock fortfarande mycket jobb kvar. Citera
Staahla Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Även jag känner utvecklarna och det är legit. Det är bättre än HEM på alla sätt och har ett par ytterligare funktioner som är riktigt bra. Synd bara att det inte kom 2007 när jag fortfarande fick in femsiffriga handvolymer. Citera
mr-flow Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 nu har 4 reko (? ) pf:are kommit in och sagt att det är reko/känner dom. Och det tror jag då, men vad är vinsten för utvecklarna? Är det att ha en databas större än heltoks? Citera
larsrs Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Tycker det luktar unket. Framförallt att det är gratis. Inget är gratis... Någon som har mer info om syftet? Ska de samla in tillräckligt med info för att tillverka den perfekta boten? Nu är jag inte insatt men från vad jag läser här verkar man betala med sin hand history... Citera
larsrs Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Som sagt så vet jag inte hur programmet är tänkt att fungera men det finns ju något liknande (Poker-edge) som också behandlar HH online och som jag förstår samkör HH mellan användare eller åtminstone erbjuder kunderna att köpa HH för deras nivå/site. Känns inte alls okej tycker jag, men jag antar att jag är i minoritet och att handla HH är std. /Stofilen Citera
Level Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Hoppas verkligen inte det är en centraliserad databas där man får tillgång till andras händer . Tolkar infotexten som det dock... Citera
Rooney Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Instämmer i kören om att det här är helt legit och kan tillägga att planen är att det aldrig kommer att kosta några pengar Citera
Elitloppet Postad 5 Maj , 2012 Rapport Postad 5 Maj , 2012 Jag vet egentligen väldigt lite om tjänsten i sig, vet bara att det är seriösa, smarta personer bakom den, och att de som vet mer om den säger att den lär utklassa HM osv. Citera
Crappy Postad 5 Maj , 2012 Rapport Postad 5 Maj , 2012 Eftersom mitt HM envisas med att lägga ner verksamheten tycker jag det här vore intressant att testa. Någon med en invite över? Citera
Qhunden Postad 6 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2012 Crappy, PMa mig din mailadress så kan jag skicka en invite. Citera
Qhunden Postad 6 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2012 [...]utklassa HM osv. För att utklassa HM måste den väl ha HUD och som jag har förstått så är det bara efteranalys som gäller här? Citera
Recommended Posts