Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Kom fram till att det är bättre att ha miljonmånaden nästa månad så jag bokar på någonstans mellan 110-130k dollar upp. Rekordmånad och mycket nöjd =) Ska spela fler händer på lägre nivåer nästa månad.

Postad
Kom fram till att det är bättre att ha miljonmånaden nästa månad så jag bokar på någonstans mellan 110-130k dollar upp. Rekordmånad och mycket nöjd =) Ska spela fler händer på lägre nivåer nästa månad.

Nivå? :-)

Postad

började förra veckan med 18k i hålet(tunga första 3 v), slutade 50k upp lagom till idag, målsättningen till nästa månad blir förstås att vinna lika mkt denna vecka som gått alla 4 veckor maj bjuder på !

skulle ju va kanoners boka en rekordmånad på 270k lr så. ONE TIME

(sek)

Postad

bra start, kunde blivit en bra en, men icket

dollarql.jpg

^$grafen, Ongame/stars började bra men slutade i bajs

svsg.jpg

^SEK, svs började åxå bra men slutade i semibajs

euroy.jpg

^€, eurogamesen gick lite bättre iaf

förra månaden slutade exakt likadant istortsätt med 100k$ rushen på 5/10 10/20 sen donka bort (aka äckligaste runbadsen) på 25/50 på nån timma ^^ var lagom nöjd och kände monstermånad på G när jag va upp 120k$ på <25/50$ efter första 2-3 sessionerna nu i april trodde inte det skulle gå likadant igen, fick lite hybris på 25/50$ skotten och fastnade lite sedan, trött på att faila over/over på ~25/50$+ish skotten men "nosebleeds" (om man ens räknar 25/50 50/100$ till nosebleeds? dunno) doomswitchen bör väl släppa så småningom förhoppningsvis :roll: , ska inte whina går bra för mig under 25/50 men sprungit kass i skott senaste året nu på 25/50+ man börjar bli semiless då man möter många spelare som man krossar både HU och SH på lägre nivåer för att sen torska allt på skotten ^^ oh well

edit: back 50k sek live och back ~5k$ i turrar ish åxå!

så slutade väl en 200k sek i det röde