Steel Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Skapade en liga om nån vill va med. Väldigt enkla regler: Du väljer ut en spelare om dan. Får bara använda varje spelare en gång under slutspelet. Får 1 poäng för varje poäng, rebound och assist spelaren gör. 28e april börjar det. Liganamn: Pokerforum Password: grytola http://www.nba.com/drive Citera
carl_nica Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Får bara upp: "We're sorry, but something went wrong. We've been notified about this issue and we'll take a look at it shortly." När jag försöker logga in. Testar i morgon igen. Citera
carl_nica Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 "World Peace"s armbåge var ganska sjuk. Fattar inte riktigt varför han gjorde så. Verkade som det enda Harden gjorde var att stå i vägen. Citera
tomtetomte Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Ja e på. Och ja, den armbågen var helt sjuk. Skulle inte förvåna ett dugg om han inte spelar mer den här säsongen. Citera
carl_nica Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 Får det fortfarande inte att fungera… Testat med safari, firefox och chrome. Det går helt smärtfritt för er att logga in? Citera
padrinosftw Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 På, jobba revansch för NBA-fantasyn nu. Citera
Steel Postad 23 April , 2012 Författare Rapport Postad 23 April , 2012 Får det fortfarande inte att fungera… Testat med safari, firefox och chrome. Det går helt smärtfritt för er att logga in? Jag fick använda password retrieval, har du testat det? Dels visste jag inte att jag hade ett konto, dels funkade inte det password som det isf borde ha varit. <3 Världsfred Citera
Othello Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 Samma här, password retrieval och inget minne av tidigare konto där. Citera
carl_nica Postad 24 April , 2012 Rapport Postad 24 April , 2012 Tog password reset, men när jag loggar in sedan får jag fortfarande samma felmeddelande. Mkt skumt... Citera
gamblob Postad 25 April , 2012 Rapport Postad 25 April , 2012 Såja då är jag med oxå i NBA-slutspels-fantasyn. var oxå tvungen att resetta password men var ju inge huzzle precis. Metta fick 7 matcher avstöängning såg jag!! =) vilken frredskämpe!! Citera
Othello Postad 28 April , 2012 Rapport Postad 28 April , 2012 Bump. Idag börjar det, så hoppas ni har hunnit välja spelare. Editza, hade vi ingen skön gissningslek förra året som TomteTomte anordnade? Och varför har vi inte det i år? Jag har känslan av att jag vann den förra året tack vare 4-2 till Dallas i finalen men poängräkningen var ju från yttre rymden (läs: Jag orkade inte bläddra tillbaka i tråden och se efter hur man räknade poängen) så jag är fortfarande oklar över hur det gick för mig. Citera
tomtetomte Postad 28 April , 2012 Rapport Postad 28 April , 2012 Ja, varför har vi inte det egentligen? Om inga andra är med så får du å jag ha en extrem grudge match. Med tanke på att kevin love och jag nästan lämnade wo i bronsmatchen så har jag revansch att utkräva. Men fler får såklart delta. Reglerna är glasklara och jätteenkla. Tippa resultatet i varje slutspelsserie och posta i tråden senast måndag. Rätt vinnare ger 5p, även rätt antal matcher ger ytterligare 2. Dvs max 7p per serie. (snott rakt av från ESPN/TrueHoop) Ungefär så här: Chicago - Philadelphia 4-1 Boston - Atlanta 4-2 Miami - NY 4-1 Indiana - Orlando 4-1 San Antonio - Utah 4-3 Memphis - LA Clippers 4-3 OKC - Dallas 4-3 LA Lakers - Denver 4-2 Och naturligtvis: Let's go Heat! Citera
Othello Postad 28 April , 2012 Rapport Postad 28 April , 2012 Ok, det känns fel att komma in med tipset efter att Rose ryckt av knät i första matchen och samma sak hände Shumpert i matchen mot Heat, men jag kör på ändå. Chicago - Philadelphia 4-1 Boston - Atlanta 4-2 Miami - NY 4-1 Indiana - Orlando 4-0 San Antonio - Utah 4-3 Memphis - LA Clippers 4-2 OKC - Dallas 4-1 LA Lakers - Denver 4-1 Citera
Shahin86 Postad 28 April , 2012 Rapport Postad 28 April , 2012 Kör på lite hjärta o hjärna blandat (= Chicago - Philadelphia 4-1 Boston - Atlanta 1-4 Miami - NY 4-0 Indiana - Orlando 4-2 San Antonio - Utah 4-2 Memphis - LA Clippers 3-4 OKC - Dallas 4-1 LA Lakers - Denver 2-4 Citera
carl_nica Postad 28 April , 2012 Rapport Postad 28 April , 2012 Chicago - Philadelphia 4-1 Boston - Atlanta 4-3 Miami - NY 4-0 Indiana - Orlando 4-0 San Antonio - Utah 4-1 Memphis - LA Clippers 3-4 OKC - Dallas 4-2 LA Lakers - Denver 4-2 Citera
gamblob Postad 28 April , 2012 Rapport Postad 28 April , 2012 Chicago - Philadelphia 4-3 Boston - Atlanta 3-4 Miami - NY 4-0 Indiana - Orlando 4-1 San Antonio - Utah 4-0 Memphis - LA Clippers 4-3 OKC - Dallas 4-0 LA Lakers - Denver 2-4 Citera
Steel Postad 29 April , 2012 Författare Rapport Postad 29 April , 2012 Chicago - Philadelphia 3-4 Boston - Atlanta 4-1 Miami - NY 4-0 Indiana - Orlando 4-3 San Antonio - Utah 3-4 Memphis - LA Clippers 2-4 OKC - Dallas 3-4 LA Lakers - Denver 4-2 Citera
Shahin86 Postad 30 April , 2012 Rapport Postad 30 April , 2012 SPOOOOOIIIILER!!!!!!!! ------------------------------------ OOOMFGGGGGGG?!?! VILKEN VÄNDNING!!!! 27-1 run på 8 min!!! Citera
Othello Postad 30 April , 2012 Rapport Postad 30 April , 2012 http://www.shouldiwatch.com/ får man väl tipsa om i sammanhanget. Förra året sket vi i spoilervarningar i den här tråden eller hur? Orkar inte med det, går man in och läser så får man nog förutsätta att det är spoilers. Så, Clips! Jag som har Memphis till ett av favoritlagen till att vinna hela skiten, men de får ju skärpa sig något otroligt nu. Och vad fan fick Rondo för brinning i Hawksmatchen, han lär ju minst bli avstängd nästa match. Det är ju inte fotboll, man snuddar fan inte ens vid domaren i basket, det är en no-no. Spurs såg precis likadana ut som under regular season. Grinders. Citera
padrinosftw Postad 2 Maj , 2012 Rapport Postad 2 Maj , 2012 Ledsen att jag kom in sent här men jag kopierar mitt tips från FB så att det inte blir något fusk iaf. Chicago - Philadelphia 2-4 Boston - Atlanta 2-4 Miami - NY 4-0 Indiana - Orlando 4-1 San Antonio - Utah 4-1 Memphis - LA Clippers 3-4 OKC - Dallas 4-2 LA Lakers - Denver 4-3 Blev genuint ledsen när Rose skadade sig, så löjligt tungt. Citera
tomtetomte Postad 12 Maj , 2012 Rapport Postad 12 Maj , 2012 Alright, eastern conf semis börjar inatt. Nya tips asap. Boston - Philly 4-1 Miami -Indiana 4-1 Återkommer med ställning so far. Also: Let's go Heat! Citera
Recommended Posts