Sladdafan Postad 14 April , 2012 Rapport Postad 14 April , 2012 Var ute på skärtorsdan. Gammalt ställe som hade nypremiär. Blev så full som man brukar bli när man hoppar över att äta (att man aldrig lär sig) Dagen efter kollar ja banken för att se hur mkt jag gjort av med (micro) då jag inte har någon som helst aning om hur mycket som gick. Ingenting är draget men vet att jag var i baren och handlade. Inget är draget ännu och de sa att de hade problem med sina maskiner och från början gick det inte ens att handla med kort. Finns det någonstans långt bort i fjärran att det kan ah blivit något fel och man druckit gratis? Antar jag skrivit på kvitton när jag handlat, kan de isf kräva in i efterhand? Röda dagars argumentet florerade ju först men oavsett röd dag elelr ej så blir ju beloppet reserverat. Någon som har ngt vettigt att komma med? Citera
upandcoming Postad 14 April , 2012 Rapport Postad 14 April , 2012 det kan dröja länge innan pengarna dras. taxibolag brukar va värst men det kan dröja rätt länge på andra ställen också. jag skulle inte hoppas på för mycket. Citera
Sladdafan Postad 14 April , 2012 Författare Rapport Postad 14 April , 2012 det kan dröja länge innan pengarna dras. taxibolag brukar va värst men det kan dröja rätt länge på andra ställen också. jag skulle inte hoppas på för mycket. Joo taxi känner jag till men det är också det enda exempel jag kan komma på. varit på samma ställe ett 40tal ggr innan och detta har aldrig hänt innan. att de byggt om i två månader borde ju inte påverka kortköpen Hur långt kan det gå mellan köp o att de drar? Citera
Nirwanda Postad 15 April , 2012 Rapport Postad 15 April , 2012 Det är lugnt mannen, det var en fräsch blondin som bjöd dig hela kvällen. Citera
Recommended Posts