pejka Postad 11 April , 2012 Rapport Postad 11 April , 2012 Tja alla. Jag spelar på stars just nu med en bra winrate på NL25 och NL50 men jag möter allt för starkt motstånd väldigt ofta där. Vilka sidor grindar ni på? Jag vet att svenskar sitter ofta uppe på nätterna (något jag funderat på) och jag antar att det är amerikanare ni spelar mot. Vilka sidor spelar ni på då då de flesta förbjuder amerikanska spelare. alla tips välkomnas och uppskattas Citera
Kilo55 Postad 11 April , 2012 Rapport Postad 11 April , 2012 Jag har personligen inte så mycket att säga, spelar själv på pokerstars men denna video går igenom lite olika site och deras för och nackdelar: Top 5 Easiest Online Poker Sites Citera
iwesome Postad 1 Maj , 2012 Rapport Postad 1 Maj , 2012 Flesta sidor tar ut varandra när det kommer till för och nackdelar, själv spelar jag på pokerstars pga att det är mycket trafik, svårt motstånd förbättrar bara ens spel om man kan se vad man gjorde för misstag Citera
Recommended Posts