aakre123 Postad 6 April , 2012 Rapport Postad 6 April , 2012 Tja! 23 år här. Spelat poker sedan 05/06. Lirar för tillfället 1/2 @ Svs, i första hand plo men även nlhe (mest turrar). lite småfull (LÄS dyngrauk) atm men önska mig lycka till så ska jag klonka Citera
aakre123 Postad 18 April , 2012 Författare Rapport Postad 18 April , 2012 lol wtf är detta? inget minne av att jag skrivit... Tror jag var aprak när jag startade denna tråd. Hade en bra rush. Kände mig som en grinder. Gulade pengarna samma natt. Citera
Testi Postad 18 April , 2012 Rapport Postad 18 April , 2012 lol wtf är detta? inget minne av att jag skrivit... Tror jag var aprak när jag startade denna tråd. Hade en bra rush. Kände mig som en grinder. Gulade pengarna samma natt. Epic! Citera
heewra Postad 18 April , 2012 Rapport Postad 18 April , 2012 Tja! 23 år här. Spelat poker sedan 05/06. Lirar för tillfället 1/2 @ Svs, i första hand plo men även nlhe (mest turrar). lite småfull (LÄS dyngrauk) atm men önska mig lycka till så ska jag klonka GlHf! Citera
Recommended Posts