Gå till innehåll

Ta upp pokern igen


Adapa

Recommended Posts

Hej!

 

Jag har inte spelat nätpoker på över 4 år. Innan jag slutade gick det ganska bra för mig.

 

Hur skulle ni tro att motståndet har förändrats sedan dess? Har spelarna generellt sett blivit bättre? Om ja, ungefär hur stor skillnad skulle man kunna säga att det är? Säg att det gäller NL50.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag har inte spelat nätpoker på över 4 år. Innan jag slutade gick det ganska bra för mig.

 

Hur skulle ni tro att motståndet har förändrats sedan dess? Har spelarna generellt sett blivit bättre? Om ja, ungefär hur stor skillnad skulle man kunna säga att det är? Säg att det gäller NL50.

 

NL50 spelar ungefär som NL1000 gjorde för 4år sedan. Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis gjort en liknande omstart själv.

 

Spelade mycket för några år sen då det fortfarande fanns folk som inte visste att färg var bättre än stege, och att floppa set var lika med garanterad uppdubbling, nu finns det faktiskt folk som foldar överpar även lägre ner.

 

Sen finns ju alla statistikprogram nu för tiden, vet dock ej hur många som använder dom på microstakes, känns lite väl. Men helt klart finns det en massa tighta regs som tamejfan sitter hela dagarna med 5 bord öppna.

 

Spelade NL100-NL400 och hade väl en nätrulle på $10K

 

Spelar nu på lägre stakes på svs, lirat drygt 1 månad, vet inte hur många händer, dock plussat 30 inköp. så det går helt klart att vinna även om man inte är någon supertalang. Eller så har jag bara haft tur än så länge :o)

 

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...