Lieteo Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 tjena. 30årig kille letar efter poker sällskap i Småland "Kalmar". :-) Citera
devalanteriel Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Och det tänkte du skulle passa i gruppen "William Hill Poker"? Välkommen till forumet, jag flyttar tråden. Citera
Lieteo Postad 8 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2012 haha nej såklart inte Tack för flytten. Citera
bjoelle Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Dra ett PM när din Pm-funktion är igång. Finns gott om alternativ för livepoker i Småland. Citera
Lieteo Postad 8 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2012 Kk, shysst. Ser fram emot ditt pm Citera
Lieteo Postad 8 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2012 Kk, shysst. Ser fram emot ditt pm Citera
schumme Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Dra ett PM när din Pm-funktion är igång. Finns gott om alternativ för livepoker i Småland. Tror jag inte ett skit på. Snåljåpar! Citera
Madwett Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 tjena. 30årig kille letar efter poker sällskap i Småland "Kalmar". :-) Nästa lördag 17/3 kör vi en cashgame/ölkväll med fokus på att slaska mycket och hinka mycket pilsner. Micronivåer mao, oftast 1-2, eventuellt 2-4. Inget inköpstak. 6 platser och vi har fått ett avhopp så hojta till om du är sugen. Nybro, ett par mil utanför Kalmar. Alla "gubbar" är i din ålder. Citera
Vraket Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Och det tänkte du skulle passa i gruppen "William Hill Poker"? =) Citera
okocha Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Tror jag inte ett skit på. Snåljåpar! pm är ju trots allt gratis Citera
Johnnyboy Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 bor i gamleby och är inte blyg på ett par pilsner och lite live grind om det finns i trakterna, typ linköping?? Citera
bjoelle Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Tror jag inte ett skit på. Snåljåpar! Säger han som är så snål att han hyr en för liten bil. Citera
schumme Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Säger han som är så snål att han hyr en för liten bil. Uppenbarligen för att vi inte ville ha med nån snålskjutsåkande smålänning som vill att vi kör en omväg på 16 mil och sen hade tagit en springnota. Citera
bjoelle Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Uppenbarligen för att vi inte ville ha med nån snålskjutsåkande smålänning som vill att vi kör en omväg på 16 mil och sen hade tagit en springnota. Säg som det är istället. Ni hyrde en liten bil i förhoppning att jag skulle sitta i den med er så ni kunde "tjuvklämma" lite på mig ursäkten att "bilen var så trång" Citera
schumme Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Säg som det är istället. Ni hyrde en liten bil i förhoppning att jag skulle sitta i den med er så ni kunde "tjuvklämma" lite på mig ursäkten att "bilen var så trång" Busted Citera
Morina Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Om vi inte redan nämnts i PM så vill jag tipsa oss i Lenhovda. Det är ju lite längre än tidigare nämnda Nybro, men det är redan flera som åker från Kalmar och Nybro så det går säkerligen ordna någon typ av samåkning. Den mesta infon som behövs finns på hemsidan jag länkat ovan och/eller på vårat forum, är det något du inte hittar där eller undrar över så är det bara att skicka ett PM. Nästa tävling är 24 mars. /Morina Citera
Lieteo Postad 8 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2012 Om vi inte redan nämnts i PM så vill jag tipsa oss i Lenhovda. Det är ju lite längre än tidigare nämnda Nybro, men det är redan flera som åker från Kalmar och Nybro så det går säkerligen ordna någon typ av samåkning. Den mesta infon som behövs finns på hemsidan jag länkat ovan och/eller på vårat forum, är det något du inte hittar där eller undrar över så är det bara att skicka ett PM. Nästa tävling är 24 mars. /Morina Kollade in eran hemsida men kunde inte posta på erat forutm. Har lite ont om tid nu men spara adressen så tänkte maila eran webbis. Verkar som ni är ett glatt gäng, hänger gärna med gruppen som åker från Kalmar någon gång om man är välkommen! Tack alla som postat! :-) Citera
Morina Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Självklart är du välkommen. Du får först regga dig på forumet, sedan godkänner jag eller någon annan admin dig och efter det kan du posta. /Morina Citera
bjoelle Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 Om vi inte redan nämnts i PM så vill jag tipsa oss i Lenhovda. Det är ju lite längre än tidigare nämnda Nybro, men det är redan flera som åker från Kalmar och Nybro så det går säkerligen ordna någon typ av samåkning. Den mesta infon som behövs finns på hemsidan jag länkat ovan och/eller på vårat forum, är det något du inte hittar där eller undrar över så är det bara att skicka ett PM. Nästa tävling är 24 mars. /Morina Du hann onekligen före Tänkte Pma han en lista på alla klubbar i smålandsområdet. Citera
Jonas.svensson71@Hotmail.c Postad 10 Oktober , 2020 Rapport Postad 10 Oktober , 2020 Var hittar man gamla bilder från borgenfejden. Puss från vinnaren 2012 Citera
Recommended Posts