Gå till innehåll

11/3 $1000 adderat på William Hill!


Recommended Posts

På söndag blir det åka av med William Hill Poker igen. You know the drill, $1000 i adderat värde och $11 i inköp. Stor övervärde och strålande förutsättningar som vanligt med andra ord. Vi ses på söndag och rundar av helgen tillsammans!

 

Turneringsnamn: PSE1000

Tid: söndag 11 mars kl 20.00 (19.00 lobbytid)

Adderat värde: $1000

Inköp: $10 + $1

 

Minst tjugo spelare krävs för att turneringen ska starta. Turneringen är öppen för de som öppnat konto via våra länkar. Har du inget konto på William Hill går det utmärkt att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer den o bli av eller?.. såg ni skrivit att de ska va 20 minst för o få igång den plus jag undra om ni kan tänka er o börja göra dem här turrerna med djupa stackar..

mvh.

 

Kommer säkert att bli av brukar bli ganska många på WH. O ja vet 3 st som kommer att spela garanterat och där gäller inbördes möte mer än något annat :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Räkna in mig

Jag ska nu få till ett HU med dig Sharken, bara så du vet.

 

Reggad o klar, blir nog lite svettigt i kväll mycket spel på gång men men ja är redo för HU. Men vi måste nog prestera lite bättre än förra gången efter 45 min spel låg ja sist o du näst sist SKÄRPNING.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Som ni redan märkt var gårdagens turre av misstag inställd till Guaranteed och inte Added.

Vi kommer givetvis åtgärda detta och ytterliggare vinster från turneringen kommer in på era konton inom kort.

 

Place Player Total win Should have won Prizes to be added

1 dennisen21 $300 $420 $120

2 balofisk $200 $280 $80

3 CrappySux $125 $175 $50

4 boricco77 $95 $133 $38

5 miamia9999 $75 $105 $30

6 CMBellmanxxx $60 $84 $24

7 stasomWH $50 $70 $20

8 gilzxx $40 $56 $16

9 Bergman93 $30 $42 $12

10 Nombal $25 $35 $10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...