Mjukis Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Skriv in den bäste generalen...! Den bäste generalen är väl du själv Herman, tyvärr så höll de sej inte i söndags turneringen Tror att du får lägga om ditt spel lite om du ska bli nån Negrano Citera
Herman Postad 4 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2005 gaah,, min general håller alltid.. höll innne på´t bara.. undrar om det kommer in några torskar o skriver här nu då... Citera
TomEriksson Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 Fint o komma 6:a asså...Det e det bäste... Citera
Herman Postad 5 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2005 Fint o komma 6:a asså...Det e det bäste... Japp tommy-boy... bare att du vänjer dej... högre än så blir det inte.. om jag e me! Citera
TomEriksson Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Tsss... Du åkte ju ut diwwekt sist...sopa... E väl inget o va wädd för... Citera
vette Postad 25 Juli , 2005 Rapport Postad 25 Juli , 2005 gaah,,min general håller alltid.. höll innne på´t bara.. undrar om det kommer in några torskar o skriver här nu då... Din 7 3 stod sig ju fint senast Ps förlåt tom men jag hade bara kungen ds Citera
TomEriksson Postad 25 Juli , 2005 Rapport Postad 25 Juli , 2005 Fan...jag hade ju vunnit hela skiten om jag callat dig!!!... Citera
vette Postad 25 Juli , 2005 Rapport Postad 25 Juli , 2005 Fan...jag hade ju vunnit hela skiten om jag callat dig!!!... det hade du säkert eftersom du checka på turn så trodde jag inte din hand var så stark och att ditt första 1000 bet var ett köp. Citera
Herman Postad 26 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2005 GAH.. 7-3 var ingen hit...! urk.. men men...! Citera
Recommended Posts