valterego Postad 27 Maj , 2012 Rapport Share Postad 27 Maj , 2012 Det nöjet ska jag fan inte ge dig jag kommer! NOT... Kommer troligen inte att funka. Jag får åter ge mina belackare rätt och jag kommer att hosta blod om jag kan närvara, men det är bättre att ge platsen till nån som VET att de kan närvara. Sry, Mike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 27 Maj , 2012 Rapport Share Postad 27 Maj , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 28 Maj , 2012 Rapport Share Postad 28 Maj , 2012 Anmäler en kompis till reservlistan. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Maj , 2012 Rapport Share Postad 28 Maj , 2012 NOT... Kommer troligen inte att funka. Jag får åter ge mina belackare rätt och jag kommer att hosta blod om jag kan närvara, men det är bättre att ge platsen till nån som VET att de kan närvara. Sry, Mike Va i hela.....? :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 28 Maj , 2012 Rapport Share Postad 28 Maj , 2012 Jag anmäler Bingo R till reservlistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 2 Juni , 2012 Rapport Share Postad 2 Juni , 2012 Sätt Hero-Hultsfred Jonas-Hultsfred Mogge-Hultsfred Patric-Vetlanda På reserven Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 12 Juni , 2012 Rapport Share Postad 12 Juni , 2012 Liverapportering från bergaOpen ? Skajag kolla upp el är d lika kul som Jakobs Stege? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 12 Juni , 2012 Rapport Share Postad 12 Juni , 2012 Liverapportering från bergaOpen ? Skajag kolla upp el är d lika kul som Jakobs Stege? Jag gillart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 12 Juni , 2012 Rapport Share Postad 12 Juni , 2012 Kommer eventuell nakendans alá Hogge censureras för minderåriga tittare så är jag också positivt inställd, eller skit i det, ingen censur. Det skulle bli ett fantastisk inslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 12 Juni , 2012 Rapport Share Postad 12 Juni , 2012 Liverapportera med en 3G-täckning som inte ens klarar att skeppa ett MMS. Kul men låter ogörbart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 Snart kan man köpa billiga tågbiljetter, 90 dagar före avgång. Tjoho Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 27 Juni , 2012 Rapport Share Postad 27 Juni , 2012 Snart kan man köpa billiga tågbiljetter, 90 dagar före avgång. Tjoho Taggad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 2 Juli , 2012 Rapport Share Postad 2 Juli , 2012 Taggad? Kommer ju förmodligen få spela drunken crazy norwegian omaha igen. Ofc I´m heltaggad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 3 Juli , 2012 Rapport Share Postad 3 Juli , 2012 Längtars! Även om man även denna gång måste ta ledigt en helg för att kunna deltaga. Hoppas det blir billigare bensinkostnad denna vända bara, pendla själv med en gammal Chev-pickis från Borlänge kostade nog som en 4:e plats på finalbordet. Men en kväll av kärlek är inte gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus-owicz Postad 3 Juli , 2012 Rapport Share Postad 3 Juli , 2012 Längtars! Även om man även denna gång måste ta ledigt en helg för att kunna deltaga. Hoppas det blir billigare bensinkostnad denna vända bara, pendla själv med en gammal Chev-pickis från Borlänge kostade nog som en 4:e plats på finalbordet.Men en kväll av kärlek är inte gratis! TAADAAAAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 20 Juli , 2012 Rapport Share Postad 20 Juli , 2012 Kommer ju förmodligen få spela drunken crazy norwegian omaha igen. Ofc I´m heltaggad!! Nä usch inte norweigian Kan jag sätta upp en på väntelista? Från fredag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bensjo Postad 24 Juli , 2012 Rapport Share Postad 24 Juli , 2012 Hur ser det ut med reservlistan,Mike det vore tråkigt att missa detta igen samt att Nizse behöver en som kör...... Mvh bensjo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 25 Juli , 2012 Rapport Share Postad 25 Juli , 2012 Hur ser det ut med reservlistan,Mike det vore tråkigt att missa detta igen samt att Nizse behöver en som kör...... Mvh bensjo +22*33 Sen får jag hoppas att nåhon orkar dra en avdankad alkis (=mig) i bilkroken till Stockholm eller Kiruna. Går också bra med rep så länge jag är medvetslös... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nizse Postad 26 Juli , 2012 Rapport Share Postad 26 Juli , 2012 Hur ser det ut med reservlistan,Mike det vore tråkigt att missa detta igen samt att Nizse behöver en som kör...... Mvh bensjo Ja det där med att köra på söndagar är nog inte min grej riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 31 Juli , 2012 Rapport Share Postad 31 Juli , 2012 Ställer gärna upp mig på reservlistan Edit: Verkar som jag visst är reservad redan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 31 Juli , 2012 Rapport Share Postad 31 Juli , 2012 Inga avhopp ännu från ordinarie lista, så någon/några reserver kommer in? Ha en trevlig sommar Mike, snart slut men det som är kvar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2012 Hej alla. Ursäkta min frånvaro från tråden men mycket har hänt sen senaste Berga Open som tagit fokus från det här. Min pappa gick bort i våras och mamma beslöt sig då för att sälja föräldrahemmet som varit i deras ägo sedan 60-talet och jag tror ni enkelt kan räkna ut hur mycket prylar de hunnit samla på sig under de 50 åren... Nu börjar dock det mesta ordna upp sig och jag har beslutat att köra höstversionen av BO som vanligt. Jag kommer ta tag i anmälningar, avanmälningar och reservlista så fort allt är helt klart här på hemmaplan. Ha det bra och njut av det lilla som är kvar av "sommaren". Mvh / Mike. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 7 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2012 :h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 7 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2012 :h: +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts