affe2000 Postad 13 Mars , 2012 Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 Ni som är inbjudna på fredagen har sovplatser i kåken. Se listan ovan. Just det ja, jag vill gärna boka sovplats om det går. Kökssoffan fungerar uppenbarligen men jag skulle nog föredra något som är mer anpassat till 191 cm kärlek. Yes, that's my penis size. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 13 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 Fixat affe. Du får inte rum på fredagen men har en sovplats i kåken på lördagen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 13 Mars , 2012 Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 Tusen tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 13 Mars , 2012 Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 Fixat affe. Du får inte rum på fredagen men har en sovplats i kåken på lördagen iaf. Var det texten i vitt som avgjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mceot Postad 13 Mars , 2012 Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 Skulle vilja ha en av mina vänner med på reserv listan. Namn: Tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 13 Mars , 2012 Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 Haha, hade onekligen varit rätt lattjo att träffa Slaktis så han får en chans att hata mig irl också /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 13 Mars , 2012 Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 helvete vad episkt att ha cyntax i pos på affe. kan någon smygfilma dusten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 14 Mars , 2012 Rapport Share Postad 14 Mars , 2012 åhh va mysigt att få skeda i soffan med Crappy!! Admin vadå ragequita?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 12 April , 2012 Rapport Share Postad 12 April , 2012 Är mitt liv tragiskt som längtar till detta redan nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 12 April , 2012 Rapport Share Postad 12 April , 2012 Nä? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 12 April , 2012 Rapport Share Postad 12 April , 2012 Nä? Puh, tur det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 13 April , 2012 Rapport Share Postad 13 April , 2012 Du längtar alltså efter bakfylla, trötthet och utdragningar? Fan vi är sjuka allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 13 April , 2012 Rapport Share Postad 13 April , 2012 Är mitt liv tragiskt som längtar till detta redan nu? Japp! Du är dock inte ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 13 April , 2012 Rapport Share Postad 13 April , 2012 Du längtar alltså efter bakfylla, trötthet och utdragningar?Fan vi är sjuka allihopa. Du har en poäng där Sandis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 13 April , 2012 Rapport Share Postad 13 April , 2012 Undrar om jag ska bryta trenden och faktiskt komma den här gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 13 April , 2012 Rapport Share Postad 13 April , 2012 Är mitt liv tragiskt som längtar till detta redan nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 13 April , 2012 Rapport Share Postad 13 April , 2012 Jag hade Grand Funk Railroad i lurarna när jag såg klippet, är jag extra tragisk då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 16 April , 2012 Rapport Share Postad 16 April , 2012 helvete vad episkt att ha cyntax i pos på affe. kan någon smygfilma dusten? Skåningen och Norrbottningen träffas igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rope_85 Postad 16 April , 2012 Rapport Share Postad 16 April , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 20 April , 2012 Rapport Share Postad 20 April , 2012 Örfghrr... Harit lite frånvanade på sistone så boka en reservplats åt mig. Om det finns plats för "fredagslekar" kan jag försöka att inte våldta äppelträden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosco Postad 20 April , 2012 Rapport Share Postad 20 April , 2012 Sätt upp mig som reserv tack. Får väl hoppas på klonken så man får en plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 20 April , 2012 Rapport Share Postad 20 April , 2012 Sommarturre skulle vara kul! På sommaren kan man vara naken! /#LOUDmouth# Låter som något Nisze(min stora idol) skulle säga. Springer gärna nakenn om inte grannarna skjuter på mig... Helst med en orderntlig festgäng som har ett par trevliga tjejer inblandade. ...och Hogge göra. Jag tycker det är bättre när Berga Open är i midvintern så man slipper utstå allmänt fylleri och dylika obsceniteter. Äsch, Mike får väl köpa några partytält? Bahh, vi krökar lite som vanligt istället och Mike får städa garaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 20 April , 2012 Rapport Share Postad 20 April , 2012 Lotta in någon rolig sen bara när Valter hoppar av Det nöjet ska jag fan inte ge dig jag kommer! Var fan är pokerstar, dybban, optikern o koivu? Upp med dem på reservlistan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 19 Maj , 2012 Rapport Share Postad 19 Maj , 2012 Pepp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 27 Maj , 2012 Rapport Share Postad 27 Maj , 2012 Är det dags snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts