omalley Postad 14 September , 2012 Rapport Share Postad 14 September , 2012 Med min satans ovana trogen lämnar jag min satans plats till nån satans reserv! Ses vid annat tillfälle vänner! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 14 September , 2012 Rapport Share Postad 14 September , 2012 Ursäkta språket I hellvete helller att du gör det, kommer och hämtar dig! Klart? Uppfattat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 14 September , 2012 Rapport Share Postad 14 September , 2012 Med min satans ovana trogen lämnar jag min satans plats till nån satans reserv! Ses vid annat tillfälle vänner! Må satan ta dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 14 September , 2012 Rapport Share Postad 14 September , 2012 Med min satans ovana trogen lämnar jag min satans plats till nån satans reserv! Ses vid annat tillfälle vänner! Avanmälan: EJ GODKÄND Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 14 September , 2012 Rapport Share Postad 14 September , 2012 Med min satans ovana trogen lämnar jag min satans plats till nån satans reserv! Ses vid annat tillfälle vänner! Men va fan? Jag som har en öl till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 Med min satans ovana trogen lämnar jag min satans plats till nån satans reserv! Ses vid annat tillfälle vänner! Hemskt ledsen - avanmälan så här nära arret godkännes ikke! Vänligen se till att ha ditt arsle placerat på Berga om två veckor, or else! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2012 hur fungerar reservlistan Mike? stod i början(6-7) när det blev fullbokat men det ser inte ut som att du ha laggt till mej se även inlägg 142 mvh Bensjo Du har en plats nu. Ursäkta missen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2012 Med min satans ovana trogen lämnar jag min satans plats till nån satans reserv! Ses vid annat tillfälle vänner! Nej. Godkänns icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2012 Uppdaterat. BORD 1 Micke Jonsson Mike Carro Taman Sexy Belly Hairy Lovely Ass Toucher-Hogge Hubbahubba Micke "mceot" Omalley Robin "m1978" Svadäng Gunnar Råbe BORD 2 Mattias "Torax" Propax Okocha SimonLofberg Snygg-Stefan Niclas Wallin Donny jm_j Sandra Bo Viktor (kompis med hager) BORD 3 Lill-Sandy Nimroz Gbg-Nisse Salomon Chrille A SVS-VD Ola Miata Koivu Nisze Joppe BORD 4 Plumpa TotalFarsa Fraallan Allinwithnothing Danne "The Admin" Galvanizer Dansbands-Matz Erik Svensson Bensjo Jarne BORD 5 Cyntax Bosse Schoolbook Lundin89 Ludvvig Bobbo Jimmy Lundqvist Bjoelle Antonius Mjukis BORD 6 Richard G Mats Wahlqvist StrIxen Pinnen Crappy Magnus Bergback Johan Pettersson St Björn South-East Pelle Gustafsson BORD 7 Totti Hager Snygg-Niklas Emil "Gus-Owicz" Anders Jonasson cDk Rust Mattias Nelgard Sigge Sandsäter Bergsklättrar-Janne Bo Nadelius Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 Jag har ju minne som en bananfluga, men visst är bord 6 ute i garagedelen? Pleeeease? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 Jag har ju minne som en bananfluga, men visst är bord 6 ute i garagedelen? Pleeeease? Stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 Uppdaterat. Pinnen kommer inte, han sitter fast i Norge. Tyvärr måste jag avanmäla mig också. Känner inget sug av att spela poker. Poker är tråkigt... Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 Stämmer Wohoooo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zwexlz Postad 15 September , 2012 Rapport Share Postad 15 September , 2012 Tyvärr måste jag avanmäla mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 Pinnen kommer inte, han sitter fast i Norge. Tyvärr måste jag avanmäla mig också. Känner inget sug av att spela poker. Poker är tråkigt... Sorry. Trist, plan B är att jag tar min bil, jm_j är du intresserad av plats? Saint & co åker ni tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 Men Cyntax? Poker är sekundärt i det här fallet. Det är det sociala och umgänget med allehanda bra människor. Bara att få krama Mike gör det värt det <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 Ta bort mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 Men Cyntax? Poker är sekundärt i det här fallet. Det är det sociala och umgänget med allehanda bra människor.Bara att få krama Mike gör det värt det <3 Sant, men jag är nog mest troligt uppe i Norrbotten då ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 17 September , 2012 Rapport Share Postad 17 September , 2012 Tyvärr måste jag avanmäla mig också. Känner inget sug av att spela poker. Poker är tråkigt... Sorry. Men Cyntax? Poker är sekundärt i det här fallet. Det är det sociala och umgänget med allehanda bra människor.Bara att få krama Mike gör det värt det <3 Sant, men jag är nog mest troligt uppe i Norrbotten då ändå. Synd. Har inte heller haft någon sug att spela på över ett år men och bara spelat för att ha lite mat och vin på bordet. Sen finns det en del tillställningar / forumturneringar som är givande. Trist, plan B är att jag tar min bil, jm_j är du intresserad av plats? Saint & co åker ni tidigare? Zoink på platsen. Har dock inget körkort och är troligtvis inte heller körduglig efter en resa från Finlandsbåten (brukar ta mig 2-3 dagar att återhämta mig). Kommer antagligen att sova över i Blackeberg eller på Söder när jag väl lyckats ta mig till Sverige. PM:ar mina telefonnummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 19 September , 2012 Rapport Share Postad 19 September , 2012 Hottar upp mig till highroller. Någon som åker förbi Katrineholm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2012 Hottar upp mig till highroller. Någon som åker förbi Katrineholm? Ja, så som du springer atm vore det ju skandal annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2012 BORD 1 Micke Jonsson Mike Sexy Belly Hairy Lovely Ass Toucher-Hogge Hubbahubba Micke "mceot" Peder Behr Robin "m1978" Svadäng Gunnar Råbe BORD 2 Mattias "Torax" Propax Okocha SimonLofberg Snygg-Stefan Niclas Wallin Donny jm_j Sandra Bo Viktor (kompis med hager) BORD 3 Lill-Sandy Nimroz Gbg-Nisse Salomon Chrille A Ola Miata Koivu Nisze Joppe BORD 4 Plumpa TotalFarsa Fraallan Taktfast (Johan J) Danne "The Admin" Galvanizer Dansbands-Matz Erik Svensson Bensjo Jarne BORD 5 Zacke Bosse Lindskog Schoolbook Lundin89 Ludvvig Bobbo Jimmy Lundqvist Bjoelle Antonius Mjukis BORD 6 Richard G Mats Wahlqvist StrIxen Crappy Magnus Bergback Tommy A St Björn Bo Nadelius Pelle Gustafsson BORD 7 Totti Hager Snygg-Niklas Emil "Gus-Owicz" Anders Jonasson cDk Rust Mattias Nelgard Sigge Sandsäter Bergsklättrar-Janne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 September , 2012 Rapport Share Postad 19 September , 2012 Får man önska in herr taktfast på bord 4?? Han e så söt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2012 Får man önska in herr taktfast på bord 4?? Han e så söt... Din önskan är min lag obv. Done. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 September , 2012 Rapport Share Postad 19 September , 2012 Din önskan är min lag obv. Done. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts