devalanteriel Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Nu på söndag är det dags att ha skoj med våra kompisar Bet24 igen! Vi kör en finfin frirulle med två stycken biljetter till Grand Final, varifrån du kan vinna en resa till Dominikanska republiken. Dessutom kommer proffsspelaren Sara Shalabi, känd från Robinson, att ge en bounty på $100 till den som smockar ut henne ur turren. Namn: "Bet24 $740 Freeroll" Tid: söndag 4 mars kl 20:00 Adderat värde: $640 i potten i form av två tickets, samt $100 i bounty på Sara Shalabi Inköp: Gratis Lösenordsrebus: ensåndärbilmedflakmankörsakerpå (sjubokstäver) Turneringen gäller endast för svenska spelare som signat via våra länkar. Har du inget konto på Bet24 går det bra att öppna ett här! Minst 20 spelare krävs för att turneringen ska starta. Citera
XeroxFin Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Nog fan borde vi nordbor som reggat via pf vara välkomna Citera
devalanteriel Postad 2 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2012 Tycker jag med men jag har ingen möjlighet att påverka det. Ska dock i sedvanlig ordning se till att ansvariga får höra det. Citera
Blackbird Postad 3 Mars , 2012 Rapport Postad 3 Mars , 2012 Alla skulle vara påverkade att vara med om vi signera från länken men skit också tror inte att jag har gjort det. Citera
wyyyxz Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Får inte klienten att fungera. Varken i webbläsaren eller när jag laddar ner den. Citera
wyyyxz Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Får inte klienten att fungera. Varken i webbläsaren eller när jag laddar ner den. Nu kan jag logga in i webbläsaren iaf. Citera
Crappy Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Den funkar för mig, du har den nya Java varianten? Citera
#LOUDmouth# Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Vad har Sara för nick? Är det Bet24Saris eller någon annan? EDIT: Nevermind, hittade det i lobby'n /#LOUDmouth# Citera
wyyyxz Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Den funkar för mig, du har den nya Java varianten? Anledningen till att jag inte kunde logga in i webbläsaren var att jag inte hade något pokernickname. Varför den andra inte funkar vet jag inte, jag kan använda andra ongame-klienter så det borde väl inte vara något fel på min java-version? Citera
reto Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Härlig turnering, skönt att få plockat en turneringsbiljett. En donksyn är allt som krävs hehe! Citera
Recommended Posts