daenyboi Postad 29 Februari , 2012 Rapport Postad 29 Februari , 2012 Tjena, letat igenom lite forum här o där om ev coaching, verkar väldigt dyrt, men jag spelar på relativt låga nivåer 3-6$ inköp sng och mtt. NL25 csg max ibland också. Skulle kika intresset hos någon svensk med erfarenhet av att hitta luckor i mitt spel, kanske 2-3 timmar dag i någon vecka. Anledningen till detta är att jag är självlärd i poker!? Jag har i stortsett kört samma spelstil och feeling under lång lång tid och när jag försöker läsa igenom se videos o dylikt så känns det som det inte finns något jag kan ta åt mig och börja använda effektivt. Som ni hör har jag säkert skitmycket problem. PM vid intresse.. Citera
hubbahubba Postad 29 Februari , 2012 Rapport Postad 29 Februari , 2012 Du har inte läst något som du kan ta till dig men för väntar dig att en coach ska kunna hjälpa dig? Har du läst någon bok om poker? Citera
Recommended Posts