Gå till innehåll

Forumet trasigt?


Recommended Posts

Du verkar trevlig.

 

Nej, jag visste inte det. Ska se om det går att åtgärda.

 

Tråkigt jag inte kan säga det om dig, som kommer med en sådan kommentar grundat på en enkel fråga.

 

Men vad vet jag, man kanske blir bitter av att vara mod på ett forum påväg utför.

 

Anyway, det funkar som sagt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu verkar det funka bra igen. :)

 

Att 10 senaste inläggen/dagböcker står kvar på onsdagkväll tycker du är "funkar bra igen"?

 

Nej, jag listade ut vem du var sen. Fattar inte varför du är så dryg men det verkar vara en genomgående trend i din postningshistorik så jag känner mig inte så speciell.

 

Madwett, du är väl inte så ny på forumet som regdatumet säger. Men jag ger dig ändå förslaget att inte positionera dig med dryghet. Många redan som slåss där. Leverera nåt nytt, fräscht och uppfriskande istället.

 

Nu får man ju iofs ha vilken åsikt man vill, men jag tycker verkligen inte detta var drygt, det var en enkel fråga med en viss betoning av upplysning ifall dev eventuellt helt missat att allt inte fungerade.

 

Sen är väl Dev ganska dryg och bitter i sig, vilket kanske inte är så fina egenskaper för en mod(hur han är irl uttalar jag mig inte om då jag aldrig träffat honom, kanske är världens mjukaste,gulligaste kille, men det gäller inte här på forumet i form av ModDev.), så inte kan det vart hela världen om han uppfattade något som drygt mot sig själv. Men för säkerhetens skull, ska jag lägga til en go och glad :-D nästa gång jag postar något riktat till kärleksfulle Dev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Känns väl som ganska rätt tråd detta!..

 

Jag kan fortf inte fixa en egen avatar!

I tumultet senast knasade ju en massa avatarer och blev "VBulletin"-bilder.

Jag har fortf samma problem när jag försöker ladda upp, den säger att det är uppladdat och klart med jag får den ist för min bild, och om jag tar den via en site står det "Invalid file"

det är en .JPG på 119x116px, 4KB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...