Gå till innehåll

20-50 $


Kvastfan

Recommended Posts

Hur lång tid hade du tänkt att dessa $10K ska räcka?

 

Alternativt, hur många bord spelar du samtidigt och timmar/månad?

 

Eftersom jag inte har något jobb och precis blivit singel så siktar jag på minst 3-4h/dag så länge trafiken är bra!

Jag kommer att lira så många jag känner mig bekväma med för tillfället, siktar på en 5-15 st samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte sätta 10K på en site och lira sng/turneringar med ett inköp på 20-50 dollar eller euro!

 

Tänkte lira multi sng ej enbords sng

 

Har ni nå tips på vilken site som har bäst.

 

  • bonusar
  • trafik
  • värdet
  • gtd turneringar

 

Skall du kasta in 10K SEK eller $10K ? Jag förutsätter att det är $ vi snackar då du inte annars har en rulle som överlever många dagar för den nivån utan ett fint goodrun. Eller?

Stars har överdrivet flest rullande hela tiden men jag e nog inne på samma som ovanstående om att du kanske skall dela upp det på flera stycken sites sålänge du är komfortabel i att spela på flertalet sidor åt gången, alla är inte det. Stars kommer du alltid få action, men kanske inte lika mycket värde då det finns mycket duktiga spelare.

 

Sen tror jag du skall utvärdera din tid om du nu skall nöta MTSNG och inte enbords/2bords. 3-4h är inte så mkt att jobba på med MTSNG's och vill få in en bra volym. Volymen för turnering/sng spel är av mer betydelse än för en cashgame spelare.

 

Har du grindat SNG's förr ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...