byling Postad 14 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2012 Jag må vara trög,men syftar inte Hjort i sitt sista stycke på 5050? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 14 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2012 Jag må vara trög,men syftar inte Hjort i sitt sista stycke på 5050?Jag tog en dubbel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Terribleturk Postad 14 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2012 håller med fullständigt med hjort, och skulle nån stackare hamna i skottgluggen och slumpas ihop med massa misstänkta samernicks så ordnas det upp ganska snabbt ändå, i det här fallet lokoisback. Sauce123, micahJ, Jeans med fler var snabbt in och sa att han är ingen fuskare, utan en väldigt duktig PLOspelare från finland etc, ingen ifrågasatte det heller med tanke på vilka namn som sa det och så var det utagerat. För att skydda stora massan så får vi helt enkelt acceptera att nån oskyldig hamnar i hetluften ibland, men har man rent mjöl i påsen så går det snabbt att klara upp, i värsta fall får man ju skicka delar av ens databas om man hamnar i riktigt trångmål. Håller inte med. Tror inte alls att det är så lätt att rentvå sig när väl fuskryktena har satts igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Terribleturk Postad 14 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2012 http://www.poker.se/nyheter/77961380/pastadd-fuskharva-inom-svensk-onlinepoker.html Tycker iofs nuvarande situation är en större "nyhet" än ovanstående... Inte konstigt att folk tycker det är suspekt att ni inte skriver nått om det... Mest egenreklam denna tycker jag (iofs inget fel i det). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 14 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2012 Håller inte med. Tror inte alls att det är så lätt att rentvå sig när väl fuskryktena har satts igång. gick väldigt bra för lokoisback i varje fall och han har inte postat nåt själv, så stor är inte highstakessjön att det inte går gräva fram nån respektabel som känner till ens spel nog för att kunna göra en bedömning huruvida man är legit eller inte. Men even so, jag anser att det är all in the game som herr Omar Little skulle ha sagt, man är under luppen på gott och ont om man spelar highstakes, det är helt enkelt för stora pengar och för litet skydd från rättsväsendet för att man skall ha utgångspunkten att alla inblandade är legit. edit: ta en titt på t.ex. vad jalexander har gjort för att rentvå och fälla spelare, analyserat databaser och vadat genom HH efter HH, modsen där är inte lika biased heller som på vissa andra forum och nyttjar inte sin modstatus i samma utsträckning för att dölja eller ej enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 14 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2012 Där har du logiken om det var det du inte fattade. Ah jo. Valet är alltså: 1. Jag dödar en person som till 99% sannolikhet är en mördare. 2. Någon annan dödar MINST en person som till 99% sannolikhet INTE äre en mördare. Fortfarande helt ologiskt att majoriteten väljer nr 2. Man vill inte ha blod på sina händer men indirekt så får man ju mer blod genom att inte agera. Men nog om detta. Det blev rätt off topic^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 14 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2012 Man vill inte ha blod på sina händer men indirekt så får man ju mer blod genom att inte agera. Men nog om detta. Det blev rätt off topic^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 15 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2012 "I'm jas11/jasjas11. I got cheated for over 250k. I'm just waiting on PokerStars to reply to my emails but will share some of what i know." på sida 91 postad igår på 2p2. detta kan bli intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 15 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2012 "I'm jas11/jasjas11. I got cheated for over 250k. I'm just waiting on PokerStars to reply to my emails but will share some of what i know." på sida 91 postad igår på 2p2. detta kan bli intressant. jo han är den enda drabbade so far som har orkat posta typ, molwsi har inte ens kommenterat och han var snabbt in och kommentera då han blev scammad av nån och outa den killen, molwsi's familj är för övrigt en MYCKET mäktig familj med stora kontakter. Annars har nån enstaka hs'are(aejones och bond18 comes to mind) varit in och försiktigt rört sånt som redan luftat eller kommenterat matt's personlighet och så, några som har varit in och berättat om hur allmänt illa omtyckt han är och ingen är kompis med han mer än ett litet tag, dvs alla drar en "Inspect mattMTHEitaWARRIORPOKERPLAYER" och inser att hans douchelevel är 99 och då "remove friend" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LillaLondon Postad 19 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2012 http://www.youtube.com/watch?v=-GS2-hPAyQc&feature=player_embedded#! Ganska rolig imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 20 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2012 http://www.youtube.com/watch?v=-GS2-hPAyQc&feature=player_embedded#! Ganska rolig imo! Haha SJUKT rolig imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pacic Postad 1 December , 2012 Rapport Share Postad 1 December , 2012 Någon med ny info? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 1 December , 2012 Rapport Share Postad 1 December , 2012 Finns det någon som skrivit ner en historia eller något om vad som hänt? Det jag vet är att många svenska cashgame spelare blev scammade, hotade och jag vene vad. Se skulle någon outa allt men tråden blev borttagen och denne användare gick under jorden. Vore intressant att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts