Gå till innehåll

5/2 - $1000 adderat på Betfair!


Partneransvarig

Recommended Posts

På söndag är det Betfair som håller i taktpinnen och kryddar helgunderhållningen med en tusenlapp i adderat värde. Då pratar vi dollars. Inköpet ligger på $10+1 och starttiden 20:00. Mycket nöje i jakten på övervärdet!

 

Namn: PSE $1000 ADDED

Tid: söndag 5 februari kl 20:00

Inköp: $10+1

Adderat till potten: $1000

Lösenordsrebus: ensåndärbilmedflakmankörsakerpå (sjubokstäver)

 

Har du inget konto på Betfair går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Extra addat värde:

Jag spelar :) Fast jag tänkte hålla i till finalbord. Vem gör mig sällskap?

 

Jag hade också tänkt att ta mig dit!

 

I.o.f.s. finns det risk att jag somnar eftersom jag knappt har sovit något och dessutom tagit en 4h-promenad idag.

 

Helt galet passivt och vekt bord jag hamnat på :shock: Har haft TT x 2, KK, AA, AQ redan men det är ju fan helt omöjligt att få betalt när folks fold-knappar verkar ha fastnat! I.o.f.s. synd att klaga på bordet men i.a.f. Surt sa röven!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tidig stor ledning med stor stack å allt gick min väg...sen skulle jag spela varenda jvla pott å satsa allt med högsta paret på floppen två gånger om.Man är en sån stor jvla idiot så förstår inte varför jag spelar när jag inte ens kan förvalta bra lägen utan spelar som en riktigt stor fisk som tror han har nötterna när han sitter på ett högsta par efter floppen... Lycka till ni andra som förtjänar att vinna.Nu ska jag gå å skalla huvet i vägen så jag somnar....hejhej..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tidig stor ledning med stor stack å allt gick min väg...sen skulle jag spela varenda jvla pott å satsa allt med högsta paret på floppen två gånger om.Man är en sån stor jvla idiot så förstår inte varför jag spelar när jag inte ens kan förvalta bra lägen utan spelar som en riktigt stor fisk som tror han har nötterna när han sitter på ett högsta par efter floppen... Lycka till ni andra som förtjänar att vinna.Nu ska jag gå å skalla huvet i vägen så jag somnar....hejhej..

 

Bryt ihop & gå vidare! :hjärter: :hjärter: :hjärter:

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, rullar på bra och det känns som att detta kan bli en evighetsturre. Och jag som håller på att somna :-(

 

EDIT: 4'a för 164$ primärt p.g.a. av ett blufförsök som inte gick hem p.g.a. av en mycket bra syn av fi. Sen var det bara utför och pushade med any 2

 

Dags för det vanliga rövslicket då :mrgreen: Tack PF och Betfair för en som vanligt tevlig (om än lite tyst för min smak:-) ) turre. Tack för bra motstånd, speciellt när vi var nere på 4 gubbar. Det hade kunnat gå hur som helst känns det som.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...