Gå till innehåll

2/2- Frirulle på Bet24 med $500 i potten och $100 i proffsbounty


Partneransvarig

Recommended Posts

På torsdag kör Bet24 en fin frirulle där det förutom potten på $500 också finns en bounty på nysignade proffsspelaren Ida Lundholm. Den som plockar ut henne ur turneringen får $100.

 

Namn "Bet24 $500 Freeroll"

Tid: torsdag 2 februari kl 20: 00 (19.00 lobby tid)

Adderat värde: $500 i potten samt $100 i bounty på Ida Lundholm

Inköp: Gratis

Lösenordsrebus: ensåndärbilmedflakmankörsakerpå (sjubokstäver)

 

 

Turneringen gäller endast för svenska spelare som signat via våra länkar. Har du inget konto på Bet24 går det bra att öppna ett här!

 

Minst 20 spelare krävs för att turneringen ska starta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt info jag fick över msn från någon som inte reggat sig via oss går det tydligen att signa oavsett vem man är taggad via, trots att det ska vara tvärtom... får återkomma om det antar jag. Har dock inte testat själv. :)

 

Det stämmer bra. Jag kunde anmäla mig och jag TROR inte att jag är taggad till PF. Roligt är dessutom:

 

This freeroll is only forsomeSwedish costumers

 

Man kan gissa att personen som satte upp turren var bakis månne?

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt info jag fick över msn från någon som inte reggat sig via oss går det tydligen att signa oavsett vem man är taggad via, trots att det ska vara tvärtom... får återkomma om det antar jag. Har dock inte testat själv. :)

 

Det stämmer bra. Jag kunde anmäla mig och jag TROR inte att jag är taggad till PF

/#LOUDmouth#

 

Jag är 100% inte taggad till pf och jag lyckades regga ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ja dum i huvudet eller, men är det någon fördel att man skall vara taggad till saiterna genom PF skulle det inte räcka att man är forumit annars så blir det ju många både gamla och nya PF:are som inte kan spela. :roll:

Är ju taskigt både för LOUDmouth och mej som inte fick vara med tänk så tråkigt det skulle bli ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jag gick och la mig för en kort tupplur vid 19-rycket och vaknade inte förräns 22:30. Så jävla rutinerat :oops: Hoppas att ni passade på att vila öronen i.a.f. när jag var borta :mrgreen:

 

/#LOUDmouth#

 

Tyckte att du var ovanligt tyst i chatten... Din BB var väldigt uppskattad, hade för en gångs skull pos på dig (jag SB, du BB) och kunde sno den ca varannan gång. ;-}

 

Gjorde en likadan som du i onsdags, blev dock lite dyrare... Tur att morsan hörde mig snarka vid halvtio-tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...