rajrajrippe Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Jaha då var pokern över för denna gång. O nu försvinner jag iväg i 1 månad. Så eftersom jag skulle vara "the hunted" nästa gång och jag är inte hemma så skickar jag över den på slaskpellen Teddy kgb det är han värd =). Så slaska lugnt tills jag e tebax i början på Aug. Peace love and gammelsmurf Citera
TeddyKGB Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 HAHAHAHAHAHAHAHAHA, ska man känna sig ärad eller pinad? =) Jag har trappat ner på min slaskiga pokerstalj eftersom det inte var någon vinnande stil =) Men kul var det.. haha Kanske den simplaste "head hunt:en" någonsin. GLHF 3RS GOGOGO 4 7 Citera
Dustinz Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 nästan värt att spela turneringen bara för att slå ut dig nu arthur btw kan man inte komm 18.00 o värma upp med lite cashgame? Citera
Kricka Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 Bra idé.. .Jag kommer gärna också vid 18.00 för att värma upp lederna lite inför turneringen... Och så tjäna ihop inköpet såklart Citera
Evilbeaver Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 Kan oxå tänka mig lite cashgame innan... Citera
TeddyKGB Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Hahahah Tony V har hittat hit, hittar du ner till Norrköping med eller? Du vet många av spelarna på den här klubben spelar tight så då måste man gå in och chocka med guldkort som 47o och slaska lite marker =) Citera
Dustinz Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Då är vi tre. Arthur är säkert också på, och nathaniel säkert också om han är hemma från tyskland då... hmm, insåg precis att jag själv kanske inte är hemma då men jag tror det. hoppas det blir nått... Citera
Recommended Posts