rasmus165 Postad 27 Januari , 2012 Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 Haha alla /1-/2 regs samlade på en plats? nä med glgl ses vid borden osv, alltid up for lite trashtalk flyyar själv tillbaks till spanien om en vecka, fast till Marbella Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gautzink Postad 27 Januari , 2012 Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 730 kr plus igår på ca 2400 händer. 13 BB/100 Märker att jag spelar mkt sämre på natten hehe, va väl för trött antagligen. aja, nu kör vi igång dagens första session! Ses vid borden! GL =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gautzink Postad 27 Januari , 2012 Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 Ett par dryga sessioner under eftermiddagen, men på kvällspasset släppte det och dagsresultatet hamnar på 950+ över 2.3k händer. Nån som har koll på hur många inlägg som krävs för att ha en avatar här? Jasså, du bor också i hbg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 27 Januari , 2012 Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 +20bb/100, den ultimata pluswhinen haha jag är en jävel på att pluswhina.. true story Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 27 Januari , 2012 Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 Jasså, du bor också i hbg ? Absolut! Fint här. +20bb/100, den ultimata pluswhinen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 27 Januari , 2012 Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 Hej.. Ni kanske undrar vart värdet på /1/2 varit den senaste veckan? Svaret är att jag jobbat sjukt mycket övertid och således bara fått in cirkus 500 händer.. Ikväll ska jag dricka mig stupfull och spewa loss på era jaktmarker.. GL, ses vid borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 27 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 har aldrig gillat löningsvärdet bara en myt eller så är de är ja som är just är de här löningsvärdet:mrgreen: failade 4k händer o bokade dan på 3 inköp i röven. Springer exakt lagom perfekt idag 2outat madie tom då vet man vad som komma ska:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gautzink Postad 27 Januari , 2012 Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 Svs river är ju alltid fin Skål på er ! ***** Hand 1700761879 ***** 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) Hand startade: den 27 januari 2012 16:51:05 Anna 26 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: kalia (44.03) Plats 2: lksdu (199.00) Plats 3: waah (122.38) Plats 4: gotcha- (201.50) Plats 5: T4zZyn (110.02) kalia är Givare lksdu lägg Lilla M 0.50 waah lägg Stora M 1.00 ** Giv ** kalia [N/A, N/A] lksdu [N/A, N/A] waah [Ds, 3h] gotcha- [N/A, N/A] T4zZyn [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** gotcha- Lägger sig T4zZyn Lägger sig kalia Synar 1.00 lksdu Synar 1.00 waah Passar *** Flop(Board): *** : [4h, 3r, Dk] *** Bet Runda 2 *** lksdu Passar waah Satsar 2.25 kalia Synar 2.25 lksdu Höjer 4.50 waah Höjer 20.75 kalia Lägger sig lksdu Synar 20.75 *** Turn(Board): *** : [4h, 3r, Dk, Es] *** Bet Runda 3 *** lksdu Passar waah Satsar 46.75 lksdu Höjer 105.50 waah All-In 100.63 *** River(Board): *** : [4h, 3r, Dk, Es, Dr] *** Showdown *** : Rake: 6.19 Totalpott: 241.82 lksdu [4r, 4k] Kåk Vinst: 0.00 waah [Ds, 3h] Kåk Vinst: 241.82 Hand avslutad: den 27 januari 2012 16:52:23 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasmus165 Postad 27 Januari , 2012 Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 Eftersom du inte postar på flashback nu kan du väl posta handen normalt och använda tex http://www.flopturnriver.com eller 2+2 knappen i HEM/PT3? blir väldigt jobbigt att läsa sådär Kanske hoppar in o postar lite här jag med, får se! hoppas på helgvärde nu iaf EDIT: såg att din handhistorik e på svenska så du kanske inte har hem/pt3? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 27 Januari , 2012 Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 Nådde månadsmålet idag, mycket nöjd. Får klura på vad man ska sikta på i februari! Och nu håller vi helg, ikväll är det röj på menyn. "now we sip champagne when we thirstyyy!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gautzink Postad 27 Januari , 2012 Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 Eftersom du inte postar på flashback nu kan du väl posta handen normalt och använda tex http://www.flopturnriver.com eller 2+2 knappen i HEM/PT3? blir väldigt jobbigt att läsa sådär Kanske hoppar in o postar lite här jag med, får se! hoppas på helgvärde nu iaf EDIT: såg att din handhistorik e på svenska så du kanske inte har hem/pt3? jo, jag har PT3, men vet inte hur man gör det därifrån? jag tycker det är lättare att läsa så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 27 Januari , 2012 Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 har aldrig gillat löningsvärdet bara en myt eller så är de är ja som är just är de här löningsvärdet:mrgreen: failade 4k händer o bokade dan på 3 inköp i röven. Springer exakt lagom perfekt idag 2outat madie tom då vet man vad som komma ska:-D fuuuuu Nådde månadsmålet idag, mycket nöjd. Får klura på vad man ska sikta på i februari!Och nu håller vi helg, ikväll är det röj på menyn. "now we sip champagne when we thirstyyy!" gw bro, det är värt att firas! ha så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 27 Januari , 2012 Rapport Share Postad 27 Januari , 2012 Hemma efter en heldags shopping, helslut.. blir lugnt ikväll med ett par kalla o poker, hoppas löningsvärdet är som det ska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 28 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2012 Checkar ut me några bi i röven. Dock ingeting o göra helt otroligt snälla motståndare som donerar och donerar desvärre stod inte en enda hand:-D natti Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 31 Januari , 2012 Rapport Share Postad 31 Januari , 2012 Det har gått baklänges sedan min senaste rapport, och dagens kyla har lett till att jag både halkat under månadsmålet och enligt HEM hamnat på under 100kr/h. Detta känns givetvis förskräckligt. Förhoppningsvis ordnar det hela upp sig imorgon. #livstilt Tankade ner första säsongen av Bored to Death häromdagen, är tre avsnitt in och är lite ambivalent till vad jag tycker än så länge. Någon som följt serien och kan ge ris eller ros? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 1 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2012 checkar ur januari och är riktigt peppad på februari:-D De sista 20 k händerna känns de som poker stått helt stilla, spelat riktigt ofukserat I februari hoppas ja på 20 k händer och förhoppningsvis testa skott på lite högre nivåer:-D hem har missat 10 inköp men w/e Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 1 Februari , 2012 Rapport Share Postad 1 Februari , 2012 Riktigt kass start på månaden, back ~10 BI idag på knappt 1.5k händer. Tar nog paus från pokern ett par dagar+, känns som det behövs för att få tillbaka motivationen osv gl till er andra! peace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 4 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2012 10 bi plus i feb, arlanda strax försökt hålla fylla hela dagen går helt ok=)! klonk när planet har wifi så blir lite morgongrind:-D gg gl wp fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 5 Februari , 2012 Rapport Share Postad 5 Februari , 2012 10 bi plus i feb, arlanda strax försökt hålla fylla hela dagen går helt ok=)! klonk när planet har wifi så blir lite morgongrind:-D gg gl wp fisk hahah ditt fyllesvin Kanske är vaken sen när du är på wifi, det märks! ha så sjukt jävla kul, så kommer jag ner o stökar om några veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moehaunter Postad 5 Februari , 2012 Rapport Share Postad 5 Februari , 2012 Tror jag läste att nån/några skulle flytta till Spanien här? Barcelona? Jag har bott i Barcelona ett bra tag, kom hem för 2 veckor sen. Åker tillbaka i mars. Bara PMa med frågor eller om ni vill gå ut och ta en öl, grinda eller så. GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 6 Februari , 2012 Rapport Share Postad 6 Februari , 2012 10 bi plus i feb, arlanda strax försökt hålla fylla hela dagen går helt ok=)! hf dude! Knäpp lite bilder så man får se hur du har det. Korten har fallit hemskt illa på senaste, så kan det gå. Premiär av "Får vi följa med?" med Filip och Fredrik kl 21:55 på femman idag, det ska bli kult att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Madwett Postad 6 Februari , 2012 Rapport Share Postad 6 Februari , 2012 hf dude! Knäpp lite bilder så man får se hur du har det. Korten har fallit hemskt illa på senaste, så kan det gå. Premiär av "Får vi följa med?" med Filip och Fredrik kl 21:55 på femman idag, det ska bli kult att se. Varför tar du med allin-ev i grafen när det är ett totalt meningslöst verktyg på svs och i princip bara idiotiskt att titta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 6 Februari , 2012 Rapport Share Postad 6 Februari , 2012 Varför tar du med allin-ev i grafen när det är ett totalt meningslöst verktyg på svs och i princip bara idiotiskt att titta på? Även om Allin-ev är extremt missvisande på svs betyder det inte att det kan ge viss indikation på hur man sprungit över ett relativt litet sample. peace! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 6 Februari , 2012 Rapport Share Postad 6 Februari , 2012 i princip bara idiotiskt att titta på? Ta nu inte i så du spricker! Jag tänkte att det skulle se bättre ut så bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 6 Februari , 2012 Rapport Share Postad 6 Februari , 2012 hf dude! Knäpp lite bilder så man får se hur du har det. .... +1 upp med lite pics nu klingan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts