Gå till innehåll

$1500 added fördelat över två turneringar hos William Hill! (26/1 & 29/1)


Partneransvarig

Recommended Posts

Nu är det dags igen!

 

Den 26/1 och den 29/1 kör våra vänner på William Hill två turnerningar med total $1500 adderat. Det brukar bli bra drag på William Hill-turneringarna, så se till att vara ute i god tid!

 

Nedan följer informationen!

 

Turneringsnamn: PSE500

Datum: 26/1

Tid: 20.00 (19.00 lobby tid)

Min deltagare: 20

Adderat värde: $500

Inköp: $5 + $0.5

 

Turneringsnamn: PSE1000

Datum: 29/1

Tid: 20.00 (19.00 lobby tid)

Min deltagare: 20

Adderat värde: $1000

Inköp: $10 + $1

 

 

Om ni inte har ett konto hos William Hill, går det bra att skapa ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klar till drabbning, såg att det var några utisar anmälda, dom får vi ta först i kväll. Blir som vanligt bra värde.

Saknar Pigvinen o han som är höljud så man kan få lite revanch och lite gagg i chatten ;-) ;-)

 

Jag är här och på bordet men inte i chatten. Kollar hockey, äter middag, tjötar med ett möjligt booty call och försöker spela på min minst sagt ostadiga lina. Tjöta med finniga pokernördar :mrgreen: kommer som du säkert förstår sist på priolistan!

 

Vilka är ytisarna?

 

EDIT: Ute på 35'e plats efter att ha tryck in mina sista 500 med 66 preflop. Syn av AJ som rivrar J. Totalt oinspirerad ikväll. Tack och adjö och nu hoppas jag åtminstone att skansenpajaserna får stryk i sömnpillret som tydligen kallas hockey och att jag kanske får ligga.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är här och på bordet men inte i chatten. Kollar hockey, äter middag, tjötar med ett möjligt booty call och försöker spela på min minst sagt ostadiga lina. Tjöta med finniga pokernördar :mrgreen: kommer som du säkert förstår sist på priolistan!

 

Vilka är ytisarna?

 

EDIT: Ute på 35'e plats efter att ha tryck in mina sista 500 med 66 preflop. Syn av AJ som rivrar J. Totalt oinspirerad ikväll. Tack och adjö och nu hoppas jag åtminstone att skansenpajaserna får stryk i sömnpillret som tydligen kallas hockey och att jag kanske får ligga.

 

/#LOUDmouth#

 

Utisarna Pawlo nåt sån tror ja han hette och roberto QQ :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utisarna Pawlo nåt sån tror ja han hette och roberto QQ :evil:

 

Paval fick pisk först, sen Roberto. Tyvärr fick jag inte äran.

 

Paval är ifs riktig "rolig" i chatten med sina fina råd pch gnäll.......

 

EDIT: olKIILeWH verkar också vara en utis. Gnällde iaf som fan på engelska när hans K-hög inte höll mot A-hög.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag reggar mig via er länk, kommer jag kunna vara med i turneringen direkt då eller krävs det någon slags längre bekräftelseprocess? Funderar på att regga mig runt 17 imorgon och sedan spela turneringen 2 timmar senare, kommer jag att hinna?

 

Hej!

 

Jadå, du ska finnas med så fort du har reggat dig.

Lycka till ikväll!

 

Mvh,

 

Partneransvarig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, kul att bubbla :cry: Hade lite drygt 10k på 6'e plats och hittade 77 och pushade efter en standardraise preflop. Fi synar och visar upp AJ som hittar stegen redan på flop. Skit på dig AMKH-nånting :evil:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Närå, bara skoja :mrgreen: Tack WillHill och PF för en som vanligt trevlig turre med bra värde och tack motståndarfisken :-D för bra motstånd!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...