Gå till innehåll

15/12 Medlemssatellit till Sunday Million 10th Anniversary (5 biljetter adderat!)


Partneransvarig

Recommended Posts

PokerStars brukar inte göra oss besvikna när det kommer till spännande turneringar, och den här veckan är inget undantag. På söndag spelas en jubileumsversion av Sunday Million med $10 miljoner i garanterad pott, och nu har du chansen att få en plats i den. PokerStars arrangerar en exklusiv satellit för våra medlemmar nu på torsdag, där det ligger fem biljetter till Sunday Million adderat till potten!

 

Namn: Poker SE $10M Sunday Million (#467157508)

Tid: torsdag 15 december kl 20:00

Inköp: $10+1

Adderat till potten: 5 biljetter till Sunday Million 10th Anniversary (#551020010)

Lösenordsrebus: förstaärsandraärvtredjeärwfjärdeärrfemteärasjätteärfsjundeärwåttondeäre

 

Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ett mellanslag för mycket i koden. Det gjorde jag fel på vid första försöket. Sen gick det :)

 

Har läst lite på forumet och inser att jag verkar kunna spela de här turneringarna trots att mitt ps-konto inte är kopplat till poker.se. Har ju varit aktiv medlem på poker.se i snart två år och gör dagens fråga flera gånger i vecka osv, men har antagit att jag inte kan spela turneringarna. Signade upp till Everest via poker.se men Everest verkar ha dött ut helt på det här forumet.

 

I vilket fall, pokerstars är ju den bästa siten så det ska bli jättekul att spela turneringen. Lycka till till alla (och särskilt till mig själv :) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har läst lite på forumet och inser att jag verkar kunna spela de här turneringarna trots att mitt ps-konto inte är kopplat till poker.se.

Eftersom det bara är ett lösenord så kan vem som helst registrera sig, därför är det så kryptiskt så att man inte får in massa andra folk.

 

Jag tror att det går att begränsa till bara folk som har skapat sitt konto genom poker.se eller i alla fall regionalt till Sverige men dom väljer att inte göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...