Madwett Postad 1 December , 2011 Rapport Postad 1 December , 2011 Borde inte forumet hänga med i utvecklingen? Tapatalk är ju faktiskt helt underbart när man är iväg och använder sin smartphone mycket. Citera
devalanteriel Postad 1 December , 2011 Rapport Postad 1 December , 2011 Jag vill också ha Tapatalk. Men forumet är pga dålig, gammal integrering med PSE inte mottagligt för Tapatalk vilket irriterar mig något vansinnigt. Citera
Mr_Taurus Postad 23 Januari , 2012 Rapport Postad 23 Januari , 2012 För en okunnig, innebär det att det är kört? Jag är sällan här inne numera då jag nästan bara surfar på mobilen. Forumet fungerar dåligt på en telefon. Kan ni inte uppdatera forumet till nyare platform? Tack för annars ett bra forum! Citera
devalanteriel Postad 24 Januari , 2012 Rapport Postad 24 Januari , 2012 Inte för evigt. Jag vet att en ordentlig uppdatering står på dagordningen, men jag vet inte hur snart. När den är gjord finns det inga händer för att installera Tapatalk. Visst vill vi uppgradera, det är bara att det inte går att göra hur som helst just pga integreringen. Så det är ett ganska stort projekt. Citera
Recommended Posts