codiak Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 Tjena ! Är väl dags att uppdatera sitt HeM1 nu antar jag. Undrar, har man kvar sin key till HM1 ? Eller är det samma Key till bägge, nån som vet hur det funkar ? Citera
Crappy Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 Jag fick en ny till HM2 Men efter att testat 2:a så beslöt jag mig för att vänta, och rullar vidare på 1:an Citera
JackVegas Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 Någon som orkar skriva en lista med pros and cons för att byta? Citera
SasaMatic Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 det verkar lagga mängder för alla jag har hört ifrån så är väl bara att vänta, gjorde ävemn detta för mig Citera
mira Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 Hur länge kommer HM1 att uppdateras? Citera
Gasimoe2 Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 Hej! Jag fick tvåan när det kom så jag testade då, bytta sedan liksom ni andra tillbaka till ettan igen då det strulade massor. Nu uppdateras HM2 flitigt och det mesta fungerar som det ska tycke jag... Jag märker i alla fall inte av lagget som andra har gjort. Lite strul med sessions och grafer som inte ser ut som de ska men HUD:en fungerar till exempel bra! Jag önskar nog dock att jag väntat lite mer med HM2, kommer inte på någon bra anledning att byta i alla fall... Citera
protte Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 På min "gamla" dator laggade det rejält (typ en amd x2 xp2800). Processor användningen var runt 50% hela tiden och det var ospelbart. På min budget dator nu är jobbar cpu´n max 5% (en intel I7 för 5k). Och gillar hm2 starkt nu speciellt stats som "versus me" etc. Citera
protte Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 Sen fick jag hm2 gratis av någon anledning fast mitt hm1 hade flera år på nacken så testa ni med det kan gå . Citera
Gasimoe2 Postad 25 November , 2011 Rapport Postad 25 November , 2011 Sen fick jag hm2 gratis av någon anledning fast mitt hm1 hade flera år på nacken så testa ni med det kan gå . Jag med "V.s me" känns som det kan vara skit bra! Men jag har inte några stats på de flesta av mina motståndare då jag inte spelat så mycket 5-max än... Har lite spel abstinens då det blivit så sjukt lite poker på sista tiden! Grr! Citera
padrinosftw Postad 25 November , 2011 Rapport Postad 25 November , 2011 Någon som orkar skriva en lista med pros and cons för att byta? bumpelibumpelibump Citera
codiak Postad 25 November , 2011 Författare Rapport Postad 25 November , 2011 Hur funkar de tmed att sälja sin HM1 licens nu? Kan den man säljer komma åt mina uppgifter via licens koden på ngt sätt ? Tack Citera
Recommended Posts