pacic Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 Vad använder ni för kontonummer? Jag gick in på internet banken o tog mitt lönekonto nummer o fyllde i o skickade in. Kan man göra så?? Citera
tundeg Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 För att de ska få in pengarna på ditt konto krävs clearingnr+kontonr om de skickar pengarna från en svensk bank. SKickar de från utlandet behöver de iban + bic/swift. Citera
pacic Postad 24 November , 2011 Författare Rapport Postad 24 November , 2011 Tackar de klarade upp en hel del Jag skickade in clearingnr+kontonr till SVS då är allting rätt förmodar jag? Citera
tundeg Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 Tackar de klarade upp en hel del Jag skickade in clearingnr+kontonr till SVS då är allting rätt förmodar jag? Japp, det är vad svs behöver. Citera
pacic Postad 24 November , 2011 Författare Rapport Postad 24 November , 2011 Skönt o höra att man gjort rätt! Tackar för hjälpen!! :) Citera
Recommended Posts