Gå till innehåll

Parallels Desktop 7


JGrande

Recommended Posts

Nu vet jag att det inte var det du frågade men för vad det kan vara värt.

Jag kör VMware fusion, vilket funkar riktigt bra.

HM kräver en del helt klart, men jag har inte upplevt några problem. Det enda som djävlas är om man kör msn samtidigt

 

Är mest lagget jag är orolig över. Du upplever inget sådant? Vad sitter du på för mac?

 

Hur funkar det, har W7 installerat på bootcamp. Är det bara att installera PD7 i mac osx så funkar det? Eller måste jag formatera om nån hårddisk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör MBP med 8gb minne och VMWare 3.1

Iom att jag kör Mac book blir det inte så många bord, max 4-5 st så om man tänkt sig fler vet jag inte hur det slutar.

Men jag har inte upplevt några problem, eller lagg.

Själva installationen var hur enkel som helst, det skötte VMware, det var bara att tala om hur stor HD och minne man ville använda för Win7 och sedan installera Win.

Du har en trial på senaste versionen här

https://www.vmware.com/tryvmware/?p=vmware-fusion4&lp=1

 

Edit: Jo jag har ett problem, det sparas inget från Ongame sedan deras uppdatering till flash, då menar jag INGET sparas, inget login, inga inställningar eller några händer.

Men det kan lika gärna vara min bristande kunskap

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit: Jo jag har ett problem, det sparas inget från Ongame sedan deras uppdatering till flash, då menar jag INGET sparas, inget login, inga inställningar eller några händer.

Men det kan lika gärna vara min bristande kunskap

 

https://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=macromedia+flash+settings&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...