JuicyLucy Postad 20 November , 2011 Rapport Postad 20 November , 2011 Turnering, SM, Svenska Spel... Någon som 10 minuter innan start vill dela med sig av sina bästa knep? mvh Fisk på Omaha Citera
mr-flow Postad 20 November , 2011 Rapport Postad 20 November , 2011 Turnering, SM, Svenska Spel... Någon som 10 minuter innan start vill dela med sig av sina bästa knep? mvh Fisk på Omaha Använd pottknappen mycket! Citera
Jinti91 Postad 20 November , 2011 Rapport Postad 20 November , 2011 det går att vika nästnötfärg. Citera
vetgirig Postad 20 November , 2011 Rapport Postad 20 November , 2011 Om du inte har nöten - fyrbeta inte all-in på rivern. Citera
JuicyLucy Postad 21 November , 2011 Författare Rapport Postad 21 November , 2011 Jag kom topp 20... från botten då . Inte sist iaf. En förbättring från förra året. Alltid nått. Yehaa! Citera
JuicyLucy Postad 21 November , 2011 Författare Rapport Postad 21 November , 2011 Jag pluggade lite omahateori på nätet innan faktiskt. Där stod att läsa vilka starthänder som är bra och att man lätt känner igen en nybörjare för den går med i varje hand typ så. Par och färg o lite sånt var tydligen bra. Så jag gick in med denna vetskap och full av förtroende . Det gick bra i 5 min. Sen såg jag mig själv syna och syna och höja och höja och all in all in all in... och... nej, färgen kom inte, stegdraget kom inte och till slut kom det upp en ruta på skärmen och jag fick inte spela mer. Skumt. Citera
wheelinho Postad 21 November , 2011 Rapport Postad 21 November , 2011 Jag pluggade lite omahateori på nätet innan faktiskt. Där stod att läsa vilka starthänder som är bra och att man lätt känner igen en nybörjare för den går med i varje hand typ så. Par och färg o lite sånt var tydligen bra. Så jag gick in med denna vetskap och full av förtroende . Det gick bra i 5 min. Sen såg jag mig själv syna och syna och höja och höja och all in all in all in... och... nej, färgen kom inte, stegdraget kom inte och till slut kom det upp en ruta på skärmen och jag fick inte spela mer. Skumt. std Citera
JuicyLucy Postad 21 November , 2011 Författare Rapport Postad 21 November , 2011 std Jag vinner nästa år ju. Tsss Citera
Recommended Posts