fishmeister4 Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Nu när jag reggade mig på empirepoker så skulle man ju fylla i telefonnummer. jag har 05X6-5X6X7. hur skriver man det, jag skrev 465X65X6X7, men det var tydligen fel * RP - QoS * Citera
Supertequila Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 eller +46(riktnr utan 0)(telefonnummer) Citera
Jessica Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Nu när jag reggade mig på empirepoker så skulle man ju fylla i telefonnummer. jag har 05X6-5X6X7. hur skriver man det, jag skrev 465X65X6X7, men det var tydligen fel Hi fish. Ska du börja lira empire? Citera
fishmeister4 Postad 1 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2005 Så nu blev det rätt, men man måste ju klaga på det företaget som ringer upp en och kontrolerar uppgifterna, en kines ringde som knappt kunde engelska, förstod inte vad hos sa knappt, vartannat ord var jag tvungen att säga, "what did you say?". Sen så när man var "ung och dum" d.v.s under 18 så gjorde jag massor av konton som man fick gratis pengar på. Så när hon ringde nu så frågade hon om jag visste vem Björn bert och åke var (bara exempel), detta var naman jag hade signat konto på tidigare, men jag sa bara no,no. Vart skiträdd att hon skulle låsa mitt konto med ca 200$, men hos sa bara ok, your account has been validated. GÖTT! Citera
Recommended Posts