toolanen Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Hittade den här på apple.se: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore?family=AppleDisplays en 30" skärm med 2560 x 1600 optimal upplösning. hur många bord ryms där måntro? 16? måste ju va +ev på att köpa den * Lite RP - QoS * Citera
Ving Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Ett normalt pokerbord är ca 800 x 600. På en skärm med 1600 x 1200 upplösning får man ganska precis plats med fyra bord. Den skärmen du länkar till är widescreen och är inte optimal för pokerbordens storlek. Du kommer få plats med sex bord utan överlappning. Citera
kfluffie Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Köp! Kolla hur snygg den är! Har du 30k som bara ligger och skräpar så köper du den! Apple kan det där med Design ... Grr ... ! Citera
heltok Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Det är vissa problem att få den att funka med windows. Finns några få Dual Link kort till PC. Några av dem är dyra proffskort med kass spelprestanda, några är vanliga kort med problem att få rätt upplösning. Men ja den skärmen är farligt vacker. Minns första gången jag såg den, blev helt förälskad! Den månaden jag vinner över 100k slår jag lätt till med en sådan eller varför inte två! Ving: de flesta pokerborden är lite mindre på höjden. sedan finns det alltid lite onödigt utrymme på klienterna. så jag tror överlappet blir försumbart och 3x3 fungerar utan upplevt överlapp. Citera
cheunce Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Ultimatebet har väldigttrevlig mini view och kör man med den så lär man få plats med en massa bord Citera
fl0w Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Minns första gången jag såg den, blev helt förälskad! omg Citera
Ving Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Det är vissa problem att få den att funka med windows. Finns några få Dual Link kort till PC. Några av dem är dyra proffskort med kass spelprestanda, några är vanliga kort med problem att få rätt upplösning. Men ja den skärmen är farligt vacker. Minns första gången jag såg den, blev helt förälskad! Den månaden jag vinner över 100k slår jag lätt till med en sådan eller varför inte två! Ving: de flesta pokerborden är lite mindre på höjden. sedan finns det alltid lite onödigt utrymme på klienterna. så jag tror överlappet blir försumbart och 3x3 fungerar utan upplevt överlapp. Det är sant. Trådskaparen gissade dock på att man skulle få plats med 16 bord så jag tänkte bara reda ut begreppen lite så ingen springer och köper skärmen i tron att det får plats så många bord! Citera
heltok Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 jojo, vi är överens. för 16bord med försumbart överlapp krävs 2st skärmar Det är vissa problem att få den att funka med windows. Finns några få Dual Link kort till PC. Några av dem är dyra proffskort med kass spelprestanda, några är vanliga kort med problem att få rätt upplösning. Men ja den skärmen är farligt vacker. Minns första gången jag såg den, blev helt förälskad! Den månaden jag vinner över 100k slår jag lätt till med en sådan eller varför inte två! Ving: de flesta pokerborden är lite mindre på höjden. sedan finns det alltid lite onödigt utrymme på klienterna. så jag tror överlappet blir försumbart och 3x3 fungerar utan upplevt överlapp. Det är sant. Trådskaparen gissade dock på att man skulle få plats med 16 bord så jag tänkte bara reda ut begreppen lite så ingen springer och köper skärmen i tron att det får plats så många bord! Citera
toolanen Postad 3 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2005 Hehe! Tack för alla svaren, verkar inte bli nån monsterskärm på ett tag Citera
Recommended Posts