Gå till innehåll

MADIEs resa mot MSNL


madie

Recommended Posts

Volyyyym! Vad är det där, typ sammanlagt 12+ h på en dag?!

Grymt resultat för stakesen, wp!

 

Vad är dina tankar angående din non-showdown vs showdown? Vill gärna höra ditt resonemang ang:

Fick du spela mkt mot folk som vek turn och river?

Många "lyckade" 3 o 4 bet pf?

Försöker du ta för mkt betalt för dina monsterhänder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Volyyyym! Vad är det där, typ sammanlagt 12+ h på en dag?!

Grymt resultat för stakesen, wp!

 

Vad är dina tankar angående din non-showdown vs showdown? Vill gärna höra ditt resonemang ang:

Fick du spela mkt mot folk som vek turn och river?

Många "lyckade" 3 o 4 bet pf?

Försöker du ta för mkt betalt för dina monsterhänder?

 

Tackar tackar! Japp, om inte mer - tror den sessionen varade i cirkus 15h ungefär :-)

 

Nja, spelade mot alla möjliga sas. Anledningen till att redlinen är så fin är väl för att jag inte cbettar lika blint som tidigare, utan väljer mina spots lite bättre o försöker barrela lite mer, vilket verkar funka bra :mrgreen:

Nä så många lyckade 3bets pf blev det nog inte, då folk vägrar folda mot 3bets på svs. Hittade dock en hel del 4bet bluffar som satt, vilket alltid är skönt!

 

Nejdå, tror jag spelar mina monster hyffsat balanserat så det är nog ingen fara!

 

Nåväl, hur går liret för dig då? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bump, tänk på fansen! Hur gick helgen efter den nätta uppvärmningen på torsdagen?

 

Haha sorry, ska försöka uppdatera lite oftare!

Blev inte mycket spel den helgen, tror det blev utgång.. Men hittade iaf ett par inköp på /4 o /5 över 2k händer, så det uppskattas såklart :-D

 

Hoppas man får lite jul-rungood denna vecka, tänkte pressa fin volyyyyym!

 

God jul på er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar tackar! Japp, om inte mer - tror den sessionen varade i cirkus 15h ungefär :-)

 

Nja, spelade mot alla möjliga sas. Anledningen till att redlinen är så fin är väl för att jag inte cbettar lika blint som tidigare, utan väljer mina spots lite bättre o försöker barrela lite mer, vilket verkar funka bra :mrgreen:

Nä så många lyckade 3bets pf blev det nog inte, då folk vägrar folda mot 3bets på svs. Hittade dock en hel del 4bet bluffar som satt, vilket alltid är skönt!

 

Nejdå, tror jag spelar mina monster hyffsat balanserat så det är nog ingen fara!

 

Nåväl, hur går liret för dig då? :)

 

Det blev inte så många lyckade 3bets för att folk vägrar att folda mot 3bets, men det blev en hel del 4bets-bluffar som satt...? Hur går det ihop? Folk foldar inte mot 3bet, men om de själva har 3betat så foldar de mot 4bet? Alltså de 3betar lightare än vad de öppnar...? Jag förstår inte logiken riktigt. Borde inte fiskarna på o.5/1 och 1/2 som inte foldar mot 3bet ha ganska tight 3bets-range själva och inte 3bets-folda så ofta?

 

OT, vilka tycker du är bra på dessa nivåer på SvS? (0.5/1 och 1/2).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev inte så många lyckade 3bets för att folk vägrar att folda mot 3bets, men det blev en hel del 4bets-bluffar som satt...? Hur går det ihop? Folk foldar inte mot 3bet, men om de själva har 3betat så foldar de mot 4bet? Alltså de 3betar lightare än vad de öppnar...? Jag förstår inte logiken riktigt. Borde inte fiskarna på o.5/1 och 1/2 som inte foldar mot 3bet ha ganska tight 3bets-range själva och inte 3bets-folda så ofta?

 

OT, vilka tycker du är bra på dessa nivåer på SvS? (0.5/1 och 1/2).

 

Förstår inte riktigt hur du tänker nu, hur skulle det jag skrev inte kunna gå ihop? Har krökat sen 18h tillbaka så jag kan mycket väl vara ute o cykla med allt jag sagt det senaste dygnet :oops: Kan nog dra ett svar på detta imorgon när man är nykter. Till din sista fråga, den ända värd att nämna är speccan.

 

peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...